Gå til innhold

Evens 1'er DD | Senk side 3, fotoshoot side 4! Solgt 25/10-13.


Evenol
 Share

Anbefalte innlegg

Har du bestillt med kortere dempere?

Jeg har i hvert fall kjørt 1'er med 60/40 H&R. Det fungerte overraskende dårlig. Lurer på om de originale m-sport demperne er for lange? Den blir i hvert fall rimelig lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestillt med kortere dempere?

Jeg har i hvert fall kjørt 1'er med 60/40 H&R. Det fungerte overraskende dårlig. Lurer på om de originale m-sport demperne er for lange? Den blir i hvert fall rimelig lav.

Nei, har ikke bestilt med kortere dempere. Hvis jeg må det så kan jeg like gjerne kjøpe justerbart.

På hvilken måte fungerte det dårlig? Subbet det for deg? Evt. hvilken dekkdim. og felger kjørte du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 60-40 blir for lavt bak på disse, blir så "tunge". Jeg gikk derfor for 50/30 eller hva det enn er. Har ikke merket noe negativt med tanke på comfort eller kjøreegenskaper. Kjører på originale M-sport-dempere, men disse blir nok byttet til Bilstein e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bilen til en kompis av meg. Oiginale M-Sport hjul.

Veldig stumpete fjæring.

Det er denne.

[ Bilde ]

Ok, syns det der så ut som perfekt senket.

Jeg synes 60-40 blir for lavt bak på disse, blir så "tunge". Jeg gikk derfor for 50/30 eller hva det enn er. Har ikke merket noe negativt med tanke på comfort eller kjøreegenskaper. Kjører på originale M-sport-dempere, men disse blir nok byttet til Bilstein e.l.

Er litt enig med deg, ofte så kan de bli litt sigen bak. Men den blå som er avbildet i M-TECH sin post syns jeg så bra ut.

Er din stumpete å kjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra vi har lik smak, kan det ha noe med at vi er fra Sørum? ;) Vi burde få til en fotosession, mye fine lokasjoner her i Sørum :)

Hehe, det kan være medvirkende, ja. :) Det må vi få til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker på om 60/40 senk blir for mye, og er fristet til å bytte fjærene i 50/30 settet GS har. Jeg vil ikke ha noe subbing, da det er uaktuelt på en så ny bil. Det hadde vært fint om det også gikk ann å bruke bilen etter senking... :) Samtidig så vil jeg ha den litt lav - men den blir kanskje lav nok med 50/30?

Hva tror folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville uten tvil gått for Eibach Sportline! 50/35. Eibachnr. E20-20-013-02-22.

Har selv blitt litt skeptisk til H&R etter flere dårlige opplevelser. Men, Eibach har alltid levd opp til mine forventninger.

Å kjøpe "noname" senkefjører fra GS er i hvert fall det siste jeg ville gjort.

Tipper du kan få en fin pris på Eibach fjørene fra Koed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at jeg også må få meg takvinge her! Ser jo så fantastisk mye bedre ut!

Veldig fin bilen din Evenol! Syntes den kledde RS'ene godt!:)

Takvinge er som natt og dag på disse! Snakket med en her inne som fikk tak i den på eBay.de for 199 Euro.

Takk takk! :)

Jeg tror 50/30 blir bra, men det kan sikkert 60/40 bli også. :) Husk at dette er Norge, dårlig veier og sjelden de er uten dumper. Så jeg vil nok gått for 50/30 :)
50/30 burde bli perfekt! min 30/20 blir litt for lite

60/40 blir sikkert lav og fint, men er redd det vil subbe. Jeg liker å bruke bilen også... :)

Jeg ville uten tvil gått for Eibach Sportline! 50/35. Eibachnr. E20-20-013-02-22.

Har selv blitt litt skeptisk til H&R etter flere dårlige opplevelser. Men, Eibach har alltid levd opp til mine forventninger.

Å kjøpe "noname" senkefjører fra GS er i hvert fall det siste jeg ville gjort.

Tipper du kan få en fin pris på Eibach fjørene fra Koed.

Takk for tips. Å kjøpe et ukjent merke er uaktuelt. GS har et H&R sett som senker 50/30, er det jeg evt. vurderer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...