Fredrik 90 Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Å herregud for en syklubb Gå etter ballen og ikke spilleren gutter Gaasen: Jeg beklager virkelig at jeg benyttet meg av yttringsfriheten og sa at bilen dere selger ikke er noe fin. Dette forandrer dog ikke min mening om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Å herregud for en syklubb Gå etter ballen og ikke spilleren gutter Gaasen: Jeg beklager virkelig at jeg benyttet meg av yttringsfriheten og sa at bilen dere selger ikke er noe fin. Dette forandrer dog ikke min mening om bilen Det er rett og slett fascinerendes hvor langt inne i din egen boble du befinner deg Bjeffe til alt og alle, og med en gang noen ser rart på deg så biter du. - Jeg må derimot se meg undrendes på bilprisen, det røde interiøet på 335n får man farga for ett par lapper, er jo ikke værre enn å pusse opp igjen ett gammelt interiør, bare at man ikke bruker originalfargen. Greit nok at det er cab vs coupe, men man må jo være langt ute på jordene for å kjøpe 325n over 335n her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Å herregud for en syklubb Gå etter ballen og ikke spilleren gutter Gaasen: Jeg beklager virkelig at jeg benyttet meg av yttringsfriheten og sa at bilen dere selger ikke er noe fin. Dette forandrer dog ikke min mening om bilen Det er rett og slett fascinerendes hvor langt inne i din egen boble du befinner deg Bjeffe til alt og alle, og med en gang noen ser rart på deg så biter du. +1 Går an å kommentere en bil uten å si man hater den, å hvor grusomt stygg den er. Prøver å fremstå som den mest pertentlige person i verden, å plutselig biter han hue av deg. Jeg har forøvrig lagt merke til det har vært stille fra deg noen uker Fredrik90. Så kom du tilbake som en roligere person virket det til på kommentarene dine. Men nå er du virkelig på tur til å bli den samme gamle igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 +2 Håskjold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Den 335`n siklet jeg lenge på...svært bra priset. Automote sine biler er elsk eller hat Synes ofte det blir litt "overkill" som (s)er ubrukelig (ut)på vanlig vei. men hey, vil man ha en showbil så er det rette plass å se...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Skal ikke be om unnskyldning fra noen av dere folkens. Og har forståelse for at dette ikke er en bil for de aller fleste, og kan fremstå noe høyt priset. Men det ligger masse jobb bak bilen, ikke 5 minutters bestilling til den lokale sjappa, samt en del dager i verstedet. Dette er vår måte å prøve å gjøre noe nytt og skape en snakkis på det, samt prøve å vise at vi kan levere det meste. Kanskje vil vi få bestilliger på skreddersydde hjul eller stylingoopdrag på grunn av disse spesielle bilene. Derfor prøver vi å bygge en slags demobil minst en gang for året. God diskusjon vidre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Den 335`n siklet jeg lenge på...svært bra priset.Automote sine biler er elsk eller hat Synes ofte det blir litt "overkill" som (s)er ubrukelig (ut)på vanlig vei. men hey, vil man ha en showbil så er det rette plass å se...! Skal si meg enig i det meste dær. Liten tvil om at den 335'n er et godt kjøp! Jeg mener vi leverer en god del "kjørbare" biler også da. Men "overkill"-bilene (foretrekker Showbilene selv) er nok ikke ment som hverdagsbiler, selv om vi kjørte hele veien til rudskogen og tilbake fra Trondheim med den slik den er på bildene fra Gatebil-julitreffet uten noe form for "subbing" i hverken asfalt, hjulhus eller understell. Samt ikke problem og ligge på normalfart 100-120 km/t uten nyrebelte, men jeg skal ikke påstå den er like behagelig som en orginal bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Vi har blandt annet denne bilen for de som ønsker det mer kjørbart! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42703445 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Når det er snakk om at bilene er for høyt priset på finn.no, så er jo en ting er hvor mye bilene ligger ute for, en annen ting er hvor mye de faktisk går for.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Når det er snakk om at bilene er for høyt priset på finn.no, så er jo en ting er hvor mye bilene ligger ute for, en annen ting er hvor mye de faktisk går for.... Er nok de kundene som pruter også ja. Så er det de som ønsker gode innbyttepriser for sine biler. Og da gjelder det å få i land noe alle parter kan ende opp fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Sant det! Synes ikke felgene passet pga fargene og fasongene, men synes ikke felgene eller bilen er stygg. Blåfargen på bilen var derimot nydelig. Jeg tror jeg ville lagt den ut for 450, men bare 499 er snillere mot øyet. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Vi har blandt annet denne bilen for de som ønsker det mer kjørbart! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42703445 Søkki ta!! Det var en 10'er jeg kunne tenkt meg!! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Mangler faktisk m-pakken 335'n da. Selv om den er godt utstyrt ellers. er vel ca 40.000 for den om den skal bestilles ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Vi har blandt annet denne bilen for de som ønsker det mer kjørbart! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42703445 Søkki ta!! Det var en 10'er jeg kunne tenkt meg!! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 +1 den var helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 syntes den automote e93n der er rå jeg, men dog litt dyr kanskje. Men her er det mange timers jobb også. Hadde absolutt likt å hatt den i garasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå