E34Stvg Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Når jeg ser denne så gleder jeg meg bare enda mer til å se den live på bilmessen i Frankfurt i September. http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10106174 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Ser svært bra ut, men trist å måtte innse at manuelt gir ikke er aktuelt, og på ut av denne typen biler generelt. Synes det tar bort en dimensjon uansett hva som er mest effektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Ser svært bra ut, men trist å måtte innse at manuelt gir ikke er aktuelt, og på ut av denne typen biler generelt. Synes det tar bort en dimensjon uansett hva som er mest effektivt. Jeg tror faktisk ikke at jeg ville ha kjøpt en bil med noe annet enn manuelt gear. Jeg vet at det idag ikke er mye som rent teknisk eller funksjonelt taler for et manuelt gear, men involverende bilkjøring handler om så mye mer enn to-tre hundredeler av et sekund når man skal geare. Intet er som et velplassert gearskift når man har utført jobben selv. I hardcore racing og baneløp er naturligvis historien en annen, men til privat bruk vil jeg alltid velge en manuell gearkasse og tre pedaler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Utrolig kul bil faktisk! Enig med dere angående manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Hadde ikke sagt nei takk til en slik en nei, dog hadde nok blitt i en annen farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Manuelt gir og silverstone sølv... ja takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Er litt 6'er preg over den! Men nydelig bil Blir veldig rart å kun se 4-dørs M3er i fremtiden. M3 er egentlig det jeg forbinder med en sportslig coupe. Selv om vi har hatt noen få sedaner også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Herregud denne blir flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Helt rå! Tøff farge også. Men synd den ikke kommer med manuell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Jeg håper dette kan bli en seriøs 911-konkurrent, men jeg tviler! Ser forøvrig helt nydelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 MEN er det flere enn meg som reagerer på "panser-knekken" som kommer så tydelig frem? Hvorfor har de ikke trekt selve panseret litt lenger frem, og laget delingen mellom nyrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Jepp.. Samme gjelder forøvrig nye 5ern og 3ern. Kan ikke fatte at de ikke drar panseret til nyrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Var det ikke pga kollisjon med myke trafikanter/fotgjengere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå