Frode D Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Hehe, ja det går litt tid med bagasjerommet, hvertfall hvis man skal ha noe lunde finish på det. Nå har jeg faktisk kun belger/dempere fra air lift, og styringssystem fra accuair (elevel). Men styringssystemet du har valgt er det veldig mange som bruker så det må jo være en grunn for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Dæææven, luft har virkelig begynt å ta av i bmw miljøet også Blir bra dette! Gleder meg til å se den ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Der kom siste pakka på den forsendelsen og. tanken hadde blitt liggende over på omlastingen og dukket opp en dag på etterskudd. får vel begynne å manne seg opp nå vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Jaja, da har jeg da fått satt i gang da. den værste jobben var vel egentlig å få bilen inn på verkstedet og opp på bukk. når den er så lav at det krever x antall meter med 2x4 og 4 mann for å lure den inn, og deretter jekke opp del for del for å få labbene til bukken under så tar det tid. Begynte å demontere litt bagasjerom og måle opp litt hvor komponentene skal plasseres, men fant ut av bagasjen får jeg ta til slutt. fikk da montert inn belger, dempere og fjærbein i dag da, så da er vi godt på vei. har for øvrig da et sett med KW v2 til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Skal si.. Godt i gang ja gleder meg til å se resultat. Blir vel greit au, mtp at du kan heve den osv. Så blir det litt mer brukans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Hehe, du har begynt i akkuratt motsatt ende av meg. Men god fremgang! Det værste er alt arbeidet i bagasjerommet, men det går nok en del greiere å trekke slanger osv når man har bukk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Skal si.. Godt i gang ja gleder meg til å se resultat. Blir vel greit au, mtp at du kan heve den osv. Så blir det litt mer brukans Blir helt nydelig detta. skal bli deilig å kunne sette høyden etter hva jeg skal. har vært litt sånn at den er for høy til utstilling, men for lav til å bruke ellers. løsningen er i boks. Hehe, du har begynt i akkuratt motsatt ende av meg. Men god fremgang! Det værste er alt arbeidet i bagasjerommet, men det går nok en del greiere å trekke slanger osv når man har bukk. Ja, jeg gleder meg ikke noe større til bagasjerom-jobben. mange faktorer å ta hensyn til for å få finishen som jeg vil. men jeg får bare se hva jeg får til, men kan hende jeg må bygge om igjen senere om jeg ikke blir fornøyd. Jeg hadde ihvertfall ikke orket dette om jeg ikke hadde løftebukk og skikkelig verktøy tilgjengelig. Er fordeler med å drive verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Jaja, da er alt koblet opp, og testet. funker som bare pokker detta. :D gjenstår litt fininstillinger og ferdigstilling av bagasjen, men nå er det på tide å ta kvelden. skal legge inn noen flere bilder i morgen. her kommer en liten teaser. Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Her går det unna ja!!! kom med flere bilder...nåååå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Jau. dilla litt i dag og, for å ordne litt i bagasjen etc. får se meg ferdig for denne gang i hvert fall. Picturebombing!! R Andersen, Andy520iA og norbakken reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Ble sinnsykt bra Må følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Det ble Nice det! Ennå litt mere å gå på forran eller stopper det i noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Her gikk det virkelig unna, flott arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Ble sinnsykt bra Må følge med her Takk for det! bare å følge med. Skal skje en del videre og. Det ble Nice det! Ennå litt mere å gå på forran eller stopper det i noe? Takk takk. nei, den ligger på bakken nå, så er ikke mye mer å hente foran. Her gikk det virkelig unna, flott arbeid Takker! Om man dropper mat, søvn, og sosialt liv så er det fort gjort e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Steike så fett! Bra arbeid også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå