Freakshow Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Ja, synes det ble helt værst selv. aner ikke hvordan det er å kjøre med. det er klinete og salta på veien, så den står i garasjen nå. hehe jeg ser den! du får gi beskjed om hvordan det er å kjøre på når veiene blir litt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 hehe jeg ser den! du får gi beskjed om hvordan det er å kjøre på når veiene blir litt bedre! Det skal jeg gjøre vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 da har jeg omsider fått tak i armlen også. moro med ting som har gått ut av produksjon. > Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Vannutskiller bør en ha, da er det mindre sjans for å få vann inn i belgene. Bagriders anbefalte meg å ha en mellom kompressor og tank. Jeg har en der, samt mellom tank og manifold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Vannutskiller bør en ha, da er det mindre sjans for å få vann inn i belgene. Bagriders anbefalte meg å ha en mellom kompressor og tank. Jeg har en der, samt mellom tank og manifold. fikk svar fra Airlift, og de sa at man i utgangspunktet ikke trenger det iom at slangen fra kompressor og slangen ut til manifold er høyt plassert på tanken, samt at det drenering i bunn. MEN at det er en ekstra sikkerhet å ha. spørs om jeg ikke skal ta å installere det uansett, så er ihvertfall samvittigheten god. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Veldig pent! Skal si du står på Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Veldig pent! Skal si du står på Følger med! Takk for det! Følg med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Er vel snart dags for å ta bilen i bruk, så da får vi gjøre den klar til sesongen. Fikk til slutt tak i et armlen med konsoll i riktig farge av en bruker her på forumet, men skinnputa var i feil farge, så den fikk jeg trekt opp igjen. i samme slengen bytta jeg håndbrekket og skinnbelg med søm i m-farger. Skal hente Vader'ne hos salmakeren i dag eller i morgen og. da begynner vel interiøret å bli bra tenker jeg. Har begynt å strippe bilen også, den trenger et nytt strøk med lakk, så vi får eliminert alle steinspruter og småplukk. bilder kommer fortløpende. ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Pen bil, liker det jeg ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Er noen som har det ja lekker denner her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 mye måtte du betale for å få trekt om fram setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Joda, dette går fremover, men det var da som bare f... at det skulle være SÅ fint vær i påsken da. er ikke no gøy å drive med dette da. Fått setene i hus nå, looking good! gleder meg til detta! Thundercoil og Haug reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 setene ble jævlig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 setene ble jævlig bra! Takk for det. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå