liffi Skrevet April 26, 2016 Forfatter Skrevet April 26, 2016 Som jeg sa, 1% sjangs for kondens stig. reagerte på dette 1
stig. Skrevet April 26, 2016 Skrevet April 26, 2016 13 minutter siden, liffi skrev: Som jeg sa, 1% sjangs for kondens i fordeleren da eller? liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet April 30, 2016 Forfatter Skrevet April 30, 2016 Liten update! Litt trist, men dråget vrakes/selges.... Er mye jobb med den ( største problem er rust ) Nytt karoseri er kjøpt, å det blir nok påbegynt demontering innen kort tid. 520i uten luke med M30b35. Fant den 15min fra der jeg bor. Stått forlatt i 4-5år FK coilovers store bremser m M5 calipere diffbrems, ikke no slark i understell etc. Meget bra for rust, har bare funnet litt i førerdør og i forskjerm. Planen i førsteomgang blir og hive i motor/kasse med pressa så vi får kjørt i Juni på skogen. Så blir Planen og lage en litt mer "banebil" Magnus_bmw og danskiii reagerte på dette 2
NeonMuffler Skrevet April 30, 2016 Skrevet April 30, 2016 ikke vask den!!! behold den fæl og møkkete utvendig liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet April 30, 2016 Forfatter Skrevet April 30, 2016 Ja har tenkt tanken, men liker ikke å ha så skitten bil 😅 Men hadde vært artig👍 Stripse fast ic foran også da!
NeonMuffler Skrevet April 30, 2016 Skrevet April 30, 2016 yep! når den først har dratt på seg såpass med sjarm så må det beholdes! liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet April 30, 2016 Forfatter Skrevet April 30, 2016 Har alt gnikka litt på bakskjerm,. Den er overaskende fin i lakken, men er enig. Er litt sjarm
liffi Skrevet Mai 1, 2016 Forfatter Skrevet Mai 1, 2016 Ålreit når ruta bare er knust når du står opp... Hærverk er jeg i tvil på, men rart den bare sprekker av seg selv også hehe
sveigis Skrevet Mai 1, 2016 Skrevet Mai 1, 2016 Ahh,kjedelig uten tvil. Ser du har fått liv i den og nå. Jeg hadde og problemer med varmegang ,da min hadde stått lenge . Etter ett termostatbytte og en drittjobb av lufting,var den oppe og gikk fint. Disse motorene er jo supersære på akkurat dette liffi og Freakshow reagerte på dette 2
liffi Skrevet Mai 2, 2016 Forfatter Skrevet Mai 2, 2016 Skal ut med vannpumpa å termostat etterpå. Er jo no kjøring på Gardermoen til Torsdag
stig. Skrevet Mai 2, 2016 Skrevet Mai 2, 2016 13 minutter siden, liffi skrev: Skal ut med vannpumpa å termostat etterpå. Er jo no kjøring på Gardermoen til Torsdag ja si ifra da den står i 7 knas å jeg kan hente den da, jeg bor jo ved gardemoen liffi reagerte på dette 1
Gabz Skrevet Mai 2, 2016 Skrevet Mai 2, 2016 (endret) Ikke så uvanlig at bakruter sprekker av seg selv når de har stått så lenge ute Men utvilsomt kjedelig, ja! Endret Mai 2, 2016 av Gabz liffi reagerte på dette 1
Teigland Skrevet Mai 3, 2016 Skrevet Mai 3, 2016 God unnskyldning for lexan bakrute liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Skrevet Mai 3, 2016 Ja, blir og bare hive i no billig dritt fra biltema. Planen på sikt er og bestille opp komplett pakke fra england til alle rutene ( utenom front ) men det blir ikke i år da jeg bare skal på 2 treff tror jeg 👎 Så blir bare kasta sammen før Ccn på skogen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå