Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten update! Litt trist, men dråget vrakes/selges.... Er mye jobb med den ( største problem er rust )

Nytt karoseri er kjøpt, å det blir nok påbegynt demontering innen kort tid. 

520i uten luke med M30b35. Fant den 15min fra der jeg bor. Stått forlatt i 4-5år

FK coilovers

store bremser m M5 calipere

diffbrems, ikke no slark i understell etc.

Meget bra for rust, har bare funnet litt i førerdør og i forskjerm.

Planen i førsteomgang blir og hive i motor/kasse med pressa så vi får kjørt i Juni på skogen. Så blir Planen og lage en litt mer "banebil" 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Skrevet

Ja har tenkt tanken, men liker ikke å ha så skitten bil 😅 Men hadde vært artig👍 Stripse fast ic foran også da! 

Skrevet

Har alt gnikka litt på bakskjerm,. Den er overaskende fin i lakken, men er enig. Er litt sjarm

Skrevet

Ålreit når ruta bare er knust når du står opp... Hærverk er jeg i tvil på, men rart den bare sprekker av seg selv også hehe

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Skrevet

Ahh,kjedelig uten tvil.

Ser du har fått liv i den og nå.

Jeg hadde og problemer med varmegang ,da min hadde stått lenge .

Etter ett termostatbytte og en drittjobb av lufting,var den oppe og gikk fint.

Disse motorene er jo supersære på akkurat dette :)

Skrevet

Skal ut med vannpumpa å termostat etterpå. Er jo no kjøring på Gardermoen til Torsdag ;) 

Skrevet
13 minutter siden, liffi skrev:

Skal ut med vannpumpa å termostat etterpå. Er jo no kjøring på Gardermoen til Torsdag ;) 

ja si ifra da den står i 7 knas å jeg kan hente den da, jeg bor jo ved gardemoen :wink:

Skrevet (endret)

Ikke så uvanlig at bakruter sprekker av seg selv når de har stått så lenge ute :P Men utvilsomt kjedelig, ja!

Endret av Gabz
Skrevet

Ja, blir og bare hive i no billig dritt fra biltema. Planen på sikt er og bestille opp komplett pakke fra england til alle rutene ( utenom front ) men det blir ikke i år da jeg bare skal på 2 treff tror jeg 👎 Så blir bare kasta sammen før Ccn på skogen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...