liffi Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Skrevet Juni 24, 2015 8.5 å 9.5 tror jeg det var. Er kopi hjul da! Hyggelig Gabz.
liffi Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Skrevet Juni 24, 2015 Da var bilen klar for helga. 2-3 små pirketing igjen bare ( lufte bremser, bytte en slange og sånn! ) Får håpe nye eksosen holder DB krav. Samt bilen overlever nok en helg på banen. Har å kjøpt 4 splett nye hjul som skal prøves i år. I tilegg til litt over 30 brukte
Espen Aass Skrevet Juni 24, 2015 Skrevet Juni 24, 2015 Har å kjøpt 4 splett nye hjul som skal prøves i år. I tilegg til litt over 30 brukte satser på dette blir en Artig helg. Flere som skal på Rudskogen i helgen? Får garantert mye moro for pengene der liffi. 540 er en undervurdert morobil. Trøkk i V8'ern Har selv hatt en, og angrer bittelitt på at jeg solgte den. Men mulig jeg tar en tur med 840'en for og "galne" litt på lørdag. liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Skrevet Juni 25, 2015 Meget undervurdert motor ja. Kan skriveunder på det
liffi Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Skrevet Juli 1, 2015 Bra tur på skogen UTEN havari eller store skader. største skaden var vell feste til bakfangeren ( Igjen )Kjørte opp nok hjul, så helgen var utmerket. tror ikke vi sto over en enste runde/HeatFikk å besøk av en kompis da jeg skulle vaske Banedråget i dag. FY å i8 er morsom bil å kjøre.men må si jeg følte meg som en "Pappa gutt" da vi stoppa å kjøpte burger. ikke helt min type bil, men fader å tøft
sveigis Skrevet Juli 1, 2015 Skrevet Juli 1, 2015 Kommentert litt på FB om kjøringen din og må si det her og,du er rå til å kjøre,ja gøy å se på. Og svevet på bilen=Amazing!!. Men han satser han i e32 en og ser jeg. Hvor stor er den? liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Skrevet Juli 2, 2015 Artig å høre 740ia så må satse litt da når du ikke får sparka clutch
liffi Skrevet September 5, 2015 Forfatter Skrevet September 5, 2015 Da var hjula dratt av og klare for ny gummi til evt neste treff Har også fått hjem "storebroren" som har stått alt for lenge på bukker i verkstedet. Påtide og få denne på veien også. danskiii reagerte på dette 1
danskiii Skrevet September 5, 2015 Skrevet September 5, 2015 Må vel få sitte på en tur i denne bilen også snart. Satser på jeg blir like vettskremt som i banebilen hehe liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet September 9, 2015 Forfatter Skrevet September 9, 2015 Da blir det ny front på banedråget da
Kristiansan'årn Skrevet September 13, 2015 Skrevet September 13, 2015 Er så dårlig gjort Leiv [emoji14] Sent fra min SM-G920F via Tapatalk liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet September 18, 2015 Forfatter Skrevet September 18, 2015 Noen som har tips til dyser? Tenkte og kjøpe s62 dyser, hva klarer disse av effekt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå