Gå til innhold

Budsjett E36 prosjekt! Fra fæl -> Grom. Video Side 2

Share

Anbefalte innlegg

Batterifestet er bare å sette en bolt i så kan du skru det fast :-) Den sorte kabelen går vel inn på elnettet til motoren.

Åja :D

Som du så i videoen, så knuste jeg vinduet ved festene inni døra.

Er det bare E36 som har denne ruteformen?

Må finne meg rute så fort som mulig slik at innsiden ikke tar mugg pga fuktighet :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update!

Jeg fikk desverre ikke tatt noen bilder da kameraet var tomt for batteri ved hendelsen.

Jeg bestemte meg for og ta av dørpanelet på førersiden for og se hvilken skade jeg hadde gjort :(

Vinduet var ikke knust allikevel!

Det var bare at det hadde gått i klem pga vinduslista, og så hadde den ene arma med slideren som er fremst mot motoren knekt ut av sporet sitt, det hørtes overraskende mye ut som et vindu som gikk i tusen knas nedi der når det først ble ødelagt.

Jeg fikk montert tilbake slideren, så jeg fikk vinduet helt opp.

av en eller annen grunn så vil det ikke ned mere enn ca 15cm nå :?

Har også vært og handlet 2 komponent epoxy - primer filler.

Det var tilbud på hele bilxtra, så jeg handlet med en lakksprøyte for bare 100,- i samme slengen! :)

Kan hende det blir delebil snart.

Satser på å få den eu-godkjent før vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tråd du har da, morsomt å lese hva du gjør hver dag. Videoen med ruten var jo bare toppen på kaken, ledde så det kaklet.

Ikke vondt ment da. :>

Ser jeg trenger litt læring av deg når det gjelder oppdatering av tråder, haha.

Hehe!

Bra du liker det :)

Det blir stille her helt til jeg får radiatoren som er på vei i posten desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende tråd! jeg trodde jeg var flink til å oppdatere tråden min, men det har du motbevist! stå på! denne skal jeg også følge med på!

lite tips fra egen erfaring. når du monterer ruta på slideren igjen, lønner det seg å gjøre med ruta så langt nede som mulig;) da slipper du at den stopper bare 15 cm fra toppen på vei ned, pga spenn i systemet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende tråd! jeg trodde jeg var flink til å oppdatere tråden min, men det har du motbevist! stå på! denne skal jeg også følge med på!

lite tips fra egen erfaring. når du monterer ruta på slideren igjen, lønner det seg å gjøre med ruta så langt nede som mulig;) da slipper du at den stopper bare 15 cm fra toppen på vei ned, pga spenn i systemet;)

Takk takk! :)

Har vært stille her nå som jeg har ventet på å fått deler.

Har fått tak i radiator, så blir og sette inn den når jeg får tilbake kameraet mitt (ting må dokumenteres vettu).

Sliter med og bestemme meg om jeg skal handle meg felger nå, eller om jeg skal få den eu-godkjent :roll:

Tenker, siden jeg har så god tid så har det vel egentlig ikke noe å si hvilken rekkefølge jeg gjør det i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...