Frode D Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Du tømmer bare belgen for luft og jekker opp bærearmen med Felg på for å justere høyden. Altså for å finne ut hvor lavt den går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Oki.... Hmmm nå står den på bukker så tørr ikke det da tror jeg. Å må uansett justere når Felga er klare så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Tok å skrudde sammen en fram og bakfelg å justerte istad når jeg først holdt på Felga kunne ikke passet bedre!!!! Må valse bittelitt bak men både forran å bak ligger felgkanten ca 0.5- 1cm utenfor Å ferdig forran! Så imorgen skal det testes! Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Spent på bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Blir ikke bilder med Felga dessverre Noen som Vet om man skal skru til med noe spessielt moment på Boltene når jeg skrur sammen felgene engang i framtiden? Syns det så jævlig bra ut med helpolerte faktisk... Men skal prøve plastidipen når jeg først har kjøpt den så Blir det clean stil på Felga eventuelt så blir bagasjen Også gjort om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Hvorfor sender du ikke bare en mail til CCW som har produsert felgene? Høres ut som at fitment blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Jo kan gjøre det Slenger ved 3 bilder fra snapchat Senket den 0,5cm etter bildet MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 25 ft-lbs skal det skrus til med sa di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Da er alt på plass å funker Men jeg får justert hele tiden... Uansett brekket er på eller ikke... Sett masse på nettet å ser k sport er akkurat samme som mitt... Hva har du gjort med ledningen til brekket fanqua? Ledningen på brekket mitt bryter bare jord... Har sendt Mail til airforce å spurt også men... Skal den ledningen kanskje til noe som bryter strøm isteden ? Tørr ikke sette på strøm ennå Satan så gromt med luft!!!!! Hehe med 17" vinterhjula så legger plastplata under motoren seg bare et hårstrå over bakken hehe MagnusHN og Sondre92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 TØFT!!!! SMÅMISUNNERLIG NÅ!! vil tippe at du har satt jordingskabelen på feil ende, dvs at du får jording hele tiden, istedetfor at du får det kun når brekket er på? men bare en tanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Konge! Rondellene såg utrolig små ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Tøft! jævli til fancy fjernkontroll også Jeg har litt anna styringspakke, så har ikke alt samla i en boks... Såå har ingen kabel til brekket. Men så lenge kompressoren ikke fungere når bilen ikke er på, så er det ikke noe problem. Ventilene bruker nesten ikke noe strøm, tapper heller ikke batteriet når de ikke er i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 TØFT!!!! SMÅMISUNNERLIG NÅ!! vil tippe at du har satt jordingskabelen på feil ende, dvs at du får jording hele tiden, istedetfor at du får det kun når brekket er på? men bare en tanke Har satt den rett før "bryteren" inne på brekket... Så skal være riktig tror jeg... Den ledningen går jo bare derfra å inn mot dashen et sted jeg får også justert uten ledningen på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Tøft! jævli til fancy fjernkontroll også Jeg har litt anna styringspakke, så har ikke alt samla i en boks... Såå har ingen kabel til brekket. Men så lenge kompressoren ikke fungere når bilen ikke er på, så er det ikke noe problem. Ventilene bruker nesten ikke noe strøm, tapper heller ikke batteriet når de ikke er i bruk Nei greit det men vil ikke at man kan justere når som helst Ja er den kontrollen man kan justere farta å lagre 4 høyder å en høyde som bilen går automatisk til når jeg skrur på lysa osv også en annen som er med 3 knapper som er da 3 høyder man lagrer. Fikk spraya to av sentera istad. Prøvde først å maskere kanten ned mot skruene men ble ikke fornøyd så reiv av på alle å lakket to helt ut å da var jeg tom for spray så må kjøpe en boks til Fargen var så si helt lik tiffany blue gleder meg til å se di på bilen!!! Ccw håpte di får Bolter til uka så da kommer det pakke derfra så fort di får di Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Konge! Rondellene såg utrolig små ut Det er di å hehe duuu... Du har velSånn forhåndslagra høyder du å? Når bilen justerer seg til di høydene så er det en skikkelig rar lyd syns jeg hehe det er lissom kjempemange små luft smell på en måte... Senker å heiser man manuelt så er det bare vanlig lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå