Gå til innhold

Selge e46 m3 og kjøpe hva??

Lifeofstian
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

335i Med ESS software gjør at bilen yter ca 400 HK. ESS Software koster under 6000,- norske kroner.

E46 M3 killer med langt penere, nyere karosseri og mer utstyr samt gjenerellt nyere feeling = WIN.

Ja, men e92 har større verditap. Men snakker man om trimming- kan jeg jo opplyse om ESS sitt 550kit til e46 m3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg rett, e92 er en skamfet bil. Men man skal ikke undervudere e46 m3 /s54.

Jeg antar at en 2008-2009 335i med normal bruk har 100 000kr i verditap det siste året.

2003-2004 e46 m3 har knapt hatt en krone..

Vel og merke estimatet mitt er basert på annonser på finn.

Skulle jeg derimot valgt med hjertet- ville nok valget blitt 335i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig opptatt av "utstyr" og "ny følelse" i en bil..i E46 M3 merket jeg fort at den begynnte å dra på årene selv om motoren er grom.

Etter _mitt_ syn leverer en 335i med ESS software en langt mer komplett følelse av kvalitet og de øvrige punktene jeg nevner at jeg er opptatt av!

Men ser du på hvilken bil jeg kjører for tiden så forstår man enkelt hva jeg vektlegger i en bil, så jeg er kanskje feil person til å prøve å gi synspunkter i denne tråden..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en bil man kjøper hvis man skal ha en praktisk bil da. Det ser vel alle. Men stort bagasjerom har den i forhold til biltype :P

Jepp. Noen liker sportbiler mens andre liker svære direktørbiler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg meget fornøyd med min 2008 E92 335i. Skulle egentlig ha E46 M3 men det ble rett og slett for gammelt i forhold til pris. E46 M3 har også fallt drastisk i pris siste året!

For min del så syns jeg E92 ser råere og nyere ut enn E46, og den ser mye nyere ut innvendig. Min er ikke trimmet noe, så den går ikke fullt så bra som en E46 M3 (kompis har E46 M3). Jeg elsker lyden av rekkesekser med turbo. :D Det som er kjedelig er at 335i ikke har diffbrems, om det betyr noe for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har du de med svære direktørbiler med sportsbil prestasjoner :lol:

På en sidenote kan jeg nevne at din bil ser svært gjennomført ut...og jeg liker i utgangspunktet ikke det karosseriet :-)

fatter ikke hvorfor du er så opptatt av nybilfølelsen hvis du skal ha en sprek, morsom bil. er lite som er mer kjedlig og sjeleløst enn nye biler. eldre sportsbiler gir skikkelig go'feeling og er lagd med sjel.

greit at a8'n med diesel, chip osv går greit rett fram, men prøv å dra det droget rundt en bane å merk forskjellen. trur ikke den føles veldig sportslig da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...