Lifeofstian Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 M3 er helt nydelig og kjøre i tillegg er den vanvittig morsom, selv om den gjerne kunne vært litt sprekere. Syns e92 ser veldig kjedelig i forhold til, e46 m3 en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Henrik og Hagenisse: Det er tydelig at dere ikke vet hva dere snakker om... For å nyansere det hele: http://cars.uk.msn.com/reviews/audi-a8- ... -2005-2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Kjøp deg karboninnsug, oppgrader hele understellet(foringer, bremser, dempere etc.) og kjøp deg r-dekk(til banekjøring)! Da får du en "ny" bil som virker veldig annerledes enn alle andre E46 M3'er Det var min mening Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Henrik og Hagenisse: Det er tydelig at dere ikke vet hva dere snakker om... Slike nedlatende utsagn kan man spare seg for. Prøv å være litt sakelig når man diskuterer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Z4M!Også har du de med svære direktørbiler med sportsbil prestasjoner Sportsbiler måles ikke i tall. Bare de som tror de har sportsbil som er opptatt av sånt. Og slike utsagn ? Det å sitte å prate om ting man ikke peiling på med en nedlatende tone synes jeg ikke særlig om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Henrik og Hagenisse: Det er tydelig at dere ikke vet hva dere snakker om...For å nyansere det hele: http://cars.uk.msn.com/reviews/audi-a8- ... -2005-2008 "Sportsbilprestasjoner" er et teit begrep hvis man tenker på ytelse. Mazda MX5 1.6 er en sportsbil, men ytelsene er jo heller begredelige... Den omtalen der forteller akkurat det jeg forventer av en A8. Stor luksuriøs bil med massevis av moment, lite støy, seter som er justerebare i alle retninger... Garantert en utmerket bil, men stort lenger unna sportslig er det vel kun S-klasse som er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Det som provoserte meg var at du sa bastant at en slik bil ikke føles sportslig i det hele tatt, men det gjør den faktisk. Det vet jeg fordi jeg eier en slik bil. Jeg har eid M3, M5 osv og denne står ikke tilbake for egenskapene til slike biler med sitt S8 adaptive luftunderstell..Kombinerer man det med 2 turboer, v8 og ett massivt dreiemoment på nesten 800Nm så er det klart at det er ikke en sinke og den er laget for å (uanstrengt) hevde seg på autobahn og svingete veier Jeg tar deg gjerne med på en prøvetur om jeg skulle møte deg en vakker deg, da vil du skjønne at det kan være morsommt med en såpass stor bil og kanskje nettopp fordi man har "fordommer" vil man bli ytterligere imponert i en så stor bil av egeneskapene dens Klart, noen ferarri eller rundetidknuser på bane er den ikke, men det har jeg heller aldri hevdet. Men å kalle en av verdens mest "praised cars" og karakterisere den som ett "drog" blir feil i mine øyne. Nå var det ikke det denne tråden var til for, men OP spurte om råd angående bil, og jeg trakk sammenlikninger og litt tilfeldig kom min bil opp i diskusjonen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Z4M!Også har du de med svære direktørbiler med sportsbil prestasjoner Sportsbiler måles ikke i tall. Bare de som tror de har sportsbil som er opptatt av sånt. Og slike utsagn ? Det å sitte å prate om ting man ikke peiling på med en nedlatende tone synes jeg ikke særlig om. Men de har jo helt rett! En svær A8\7serie\S-klasse kan ikke sammenlignes med nevnte biler, selv om det er morsomt at eierne tror det. Det er utrolig hvor fort man glemmer hvordan det er å kjøre sportsbil, når man blir vant med å kjøre sofa. Å i hele tatt sammenligne en slik bil med en M3\M5 blir rett og slett bare KOMISK. Lurer på å selge go bilen min til fordel for en litt nyere bil. Jeg kunne tenkt meg nyere m3 men det blir litt for dyrt. Så tenker på en 335ci vurderer dere den som en verdig erstatter eller burde jeg beholde m3en? 335CI er absolutt en verdig oppfølger! Gjerne med quaife diffbrems! Har du ellers sett på 1M og 135i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Har ikke sammenliknet med nevnte biler jeg Kommer du inn i denne diskusjonen crazywiz, KUN for å poengetere hvor morsomt det er "at jeg tror det" ? Eller har du kanskje noe saklig diskusjons-påfyll i forhold til det jeg og hagenisse diskuterer ? kanskje du som meg har eid alle bilene som blir diskutert og derfor kan komme med ett subjektiv syn på saken ? det har jeg så min sammenlikning er i aller høyeste grad både reell og basert på egne erfaringer. Du har en forferdelig uvane for komme med innlegg som tilsynelatende aldri er hverken konstruktiv eller positiv når jeg poster ting på dette forumet. Har du ett problem med meg eller at jeg er på dette forumet? Presiserer at jeg ikke har trukket min egen bil frem for sammenlikning i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Har ikke sammenliknet med nevnte biler jeg Kommer du inn i denne diskusjonen crazywiz, KUN for å poengetere hvor morsomt det er "at jeg tror det" ? Eller har du kanskje noe saklig diskusjons-påfyll i forhold til det jeg og hagenisse diskuterer ? Du har en forferdelig uvane for komme med innlegg som tilsynelatende aldri er hverken konstruktiv eller positiv når jeg poster ting på dette forumet. Har du ett problem med meg ? Jeg siterer "Jeg har eid M3, M5 osv og denne står ikke tilbake for egenskapene til slike biler med sitt S8 adaptive luftunderstell." Du skriver at den har de samme "egenskapene", og det er bare bambus. Visst du åpner gluggene, istedet for å gå på person som vanlig. Så ser du at det er mer i innlegget, rettet mot det tråden handler om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Nei, jeg sier at en Audi A8 ikke står tilbake for de egenskapene jeg fant i M3 og M5. Igjen la meg gjøre det krystallklart for deg; Jeg har eid alle 3 bilene og kan derfor sammenlikne. hvor mange av de 3 bilene har du eid ? ikke mer enn 1 så vennligst ikke fortell meg hva som stemmer og hvilke sammenlikninger jeg kan og ikke kan dra. Edit: Hvert eneste innlegg på bimmers.no den senere tiden har jeg merket meg for lengst at du kommer inn i diskusjonen uten å være hverken saklig og påpeke hva som er forskjellen på det jeg diskuterer for/imot eller annet relevant material. Derimot kommer du ofte inn i diskusjoner og kaller det jeg sier for "bambus". Derfor spør jeg deg om du har ett problem med meg, for isåfall kan du ta det opp med meg på PM istedet for å bruke innlegg på å småliggjøre mine innlegg og meninger her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Nei, jeg sier at en Audi A8 ikke står tilbake for de egenskapene jeg fant i M3 og M5. Igjen la meg gjøre det krystallklart for deg; Jeg har eid alle 3 bilene og kan derfor sammenlikne. hvor mange av de 3 bilene har du eid ? ikke mer enn 1 så vennligst ikke fortell meg hva som stemmer og hvilke sammenlikninger jeg kan og ikke kan dra. Lar dette bekrefte mitt poeng, og lar det ikke skli noe mer off-topic her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Og hva slags poeng er det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Mange M-fantaster tror at ingen kan komme i nærheten av en bil det står M på. Så glemmer de at f.eks E39 M5 er en bil på 1795 kg......................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå