Frode D Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Denne tråden har virkelig sporet av.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Det vet jeg ikke om jeg er helt enig i. Trådforfatteren spør: "Lurer på å selge go bilen min til fordel for en litt nyere bil. Jeg kunne tenkt meg nyere m3 men det blir litt for dyrt. Så tenker på en 335ci vurderer dere den som en verdig erstatter eller burde jeg beholde m3en?" Det sentrale begrepet er "verdig" knyttet til erstatning i relasjon til å bytte ut en E46 M3... og i den sammenhengen synes jeg at det faktisk er helt naturlig å diskutere forskjellen på sportsbil og sportslig bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 diskutere forskjellen på sportsbil og sportslig bil Dette er helt håpløst å diskuttere, da alle har forskejllige syn på dette. Alle vil mene at sin bil er sportsbil eller favoritt merke/bil er bedre å mere sportslig en alt annet. MIN mening er vektfordelinga, å hvor mye man må jage bilen for at det skal fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Fredrik: Til en viss grad ja, men verken M3 eller 335i er en sportsbil og i perioder har det blitt diskutert direktørbiler her som ikke har noe med det trådstarter spør om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Nja... jeg er selvfølgelig helt enig, men eksempelet viser jo hvor aktuell problemstillingen er. Svært mange tror at mye effekt er helt nødvendig for at en bil skal kunne være en sportsbil, men slik er det ikke. Like lite som en stor 5-serie med 560 HK er en sportsbil er en MX-5 med 116 HK en tradisjonell direktørbil (selv om direktører selvfølgelig også kan kjøre en MX-5)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå