Gå til innhold

Mista førerkort etter 1 dag

tobbis
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehehe... jeg får meg ikke helt til å tro at dette er ekte, men hvis situasjonen er ekte er fyren helt tydelig ikke voksen/moden nok til å kjøre bil i trafikken. Han vet jo ikke engang hvordan han skal oppføre seg nogenlunde behersket når det virkelig gjelder sammen med politiet... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... jeg får meg ikke helt til å tro at dette er ekte, men hvis situasjonen er ekte er fyren helt tydelig ikke voksen/moden nok til å kjøre bil i trafikken. Han vet jo ikke engang hvordan han skal oppføre seg nogenlunde behersket når det virkelig gjelder sammen med politiet... :roll:

tenk deg fortvilelsen da.. akkurat fått lappen, å så mister den.. som 18 åring tror man jo at verden raser sammen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så dette innslaget når det gikk på TV, var en veldig voldsom reaksjon fra føreren må jeg si. Men for all del så kan han jo lide av noen psykiske lidelser for alt vi vet... :? Førerkort beslaget var imidlertid fortjent da slik idiotkjøring ikke hører hjemme på offentlig vei, umoden oppførsel kaller vi det.

Men før noen løfter moralpekefingeren for høyt så kan jeg meddele at jeg selv har dradd bilen breit på tørt rundt en rundkjøring, ikke mange ganger men det har nok skjedd ett par tre ganger. Dette var da jeg selv var 18 år og umoden, i dag tør jeg ikke tenke tanken på ett slikt stunt en gang :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så dette innslaget når det gikk på TV, var en veldig voldsom reaksjon fra føreren må jeg si. Men for all del så kan han jo lide av noen psykiske lidelser for alt vi vet... :? Førerkort beslaget var imidlertid fortjent da slik idiotkjøring ikke hører hjemme på offentlig vei, umoden oppførsel kaller vi det.

Men før noen løfter moralpekefingeren for høyt så kan jeg meddele at jeg selv har dradd bilen breit på tørt rundt en rundkjøring, ikke mange ganger men det har nok skjedd ett par tre ganger. Dette var da jeg selv var 18 år og umoden, i dag tør jeg ikke tenke tanken på ett slikt stunt en gang :?

Hehe, Hadde ikke det siste avsnittet vært med, da hadde du fått hørt det :lol: (ikke av meg)

Kan jo neste virke som han er rusa sånn som han klikker :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tragisk å se noen bli så opprørt. Jeg forstår hans frustrasjon, men han har definitivt noe å jobbe med på det personlige plan. Det å bli fratatt lappen om man bor på bygda kan være hard shit, spesielt da man nettopp har fått lappen og fiksa opp en bil i lang tid på forhånd.

De fleste kan relaterte til å sladde i en rundkjøring med bakhjulstrekt bil, men han tar definitivt konsekvensen dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...