Clevion Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Heisann. Prøvde og finne den tråden man kan stille spørsmål i så man slipper og lage en ny tråd, men den vant gjemsel runden. Noen som har hatt/vet om noen som har hatt ESS sin kompressor på en M54B22 motor? Evt film, hvor rask det går unna til 100, 200 og toppfart eventuelt? Er veldig nysjerrig på dette. Har søkt mye på youtube og nett generelt, men finni lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Prøvd med E60 520i ESS? Har vært noen av de her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 0-100 er nok ca som det står på ESS sine sider: Automat: 7,0 sec. Med 5 gir tror jeg toppfarten kommer på ca 270-280. Ligger endel ute på M54B22 i E46, så det er bare og se på de, er bare snakk om litt i overkant av 100kg i forskjell på bilene, så det skal ikke være den store forskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Var en veldig høy toppfart man fikk, øker man maks turtall så mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Med TS2 kittet så fjerner de fartssperren og setter turtallsperren til 6800. Jeg har hatt 255 i min, og hadde ennå endel og gå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Søk i bilde tråden. Skal ligge en E60 der med ess. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Dette er kostbart om du skal ha det nytt, har selv fått pris fra Kvål Auto på 54 lilla lapper.. spar heller til en 3,0i så har du 231 originale hest istedet for 2,2 med 260 hest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå