///MoePower Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Den er jo ikke skrot kun utifra det som ble gjort med den i videoen da.. Nye ruter rundtom og alle lykter på passasjersiden samt bakskjerm, passasjerdør, forskjerm, litt retting og lakk så er den jo i grove trekk på veien igjen i "bra" stand. Det er kanskje dyre reparasjoner og synd å ødelegge en i utgangspunktet fin bil, men har han råd til det og nådde igjennom med saken sin var det kanskje verdt det for hans del? Det ruller veldig mange biler rundtom på veiene både her til lands og i utlandet som har vært tilsvarende eller verre skadet men som ser helt fine ut den dag i dag, det er noe karosseriverkstedene jobber med til daglig. Den vil selvfølgelig aldri bli helt den samme bilen som fra fabrikk igjen, men det jeg skulle frem til er at det ikke nødvendigvis er game over for den. Men hva som skjer/skjedde videre vet jeg jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Fredrik 90 har egentlig et godt poeng. Italia har ikke den beste økonomien, spesielt ikke med korrupte Silvio Berlusconi som har ledet vei og vist landet hvordan man skal unngå å betale skatt og drite i lover og regler... Og, i flere år har jeg lest om diverse eksotiske bruktbiler fra Italia som har blitt eksportert billig til Norge. De bærer ofte preg av dårlig vedlikehold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Og, i flere år har jeg lest om diverse eksotiske bruktbiler fra Italia som har blitt eksportert billig til Norge. De bærer ofte preg av dårlig vedlikehold... Er vel en grunn til at de er billige? hadde de vært dyre eller tilsvarende prissatt som i Norge hadde de vel ikke blitt importert!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Fredrik 90 har egentlig et godt poeng. Italia har ikke den beste økonomien, spesielt ikke med korrupte Silvio Berlusconi som har ledet vei og vist landet hvordan man skal unngå å betale skatt og drite i lover og regler...Og, i flere år har jeg lest om diverse eksotiske bruktbiler fra Italia som har blitt eksportert billig til Norge. De bærer ofte preg av dårlig vedlikehold... Denne tråden handler ikke om politikk, og da lar vi det ligge der. Italia hadde bra økonomi, dessverre ødelagt av en ex statsminister. Men igjen, som dere leser i norske medier så blir hele sannheten vinklet på en utrolig merkelig måte. Dere får tro hva dere vil, men som italiener som reiser til Italia flere ganger i året og har en stor familie som forteller mye (om ikke alt) om den italienske politikken, kan jeg si at jeg veit nok hakke mer enn de aller fleste gjør på dette forumet. Så uttalelser som dere ikke har peil på, eller dumme kommentarer som fredrik 90 kommer med, passer verken på denne tråden eller på noen som helst forum. Slike kommentarer er korttenkte uten å kunne klare å vise til fakta. Også følger mr Werther inn med enda smartere kommentarer som «Ikke bra økonomi», eller «korrupte berlusconi». Sett deg litt inn i hvordan systemet i Italia fungerer, hvordan folk generelt tenker om skatt og hvordan holdningen er, så kan jeg love deg at ikke alt er berlusconis feil. Så var det tilbake til den forbanna Italieneren. En ny M6 i italia koster ikke mye i forhold til her i Norge, og om stakkarsen er dritt misfornøyd med bilen og hvordan han har blitt behandlet på så skal han absolutt få lov til å ødelegge bilen sin i protest. Han tjener tydeligvis bra og det er opptil han hvordan han vil bruke pengene sine. Derimot, hadde mannen vært en politiker av ett eller annet slag, hadde hele denne saken vært usmakelig, da Italia lider pr.dags dato. Da verre etter innføringen av Euro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Fredrik 90 har egentlig et godt poeng. Italia har ikke den beste økonomien, spesielt ikke med korrupte Silvio Berlusconi som har ledet vei og vist landet hvordan man skal unngå å betale skatt og drite i lover og regler...Og, i flere år har jeg lest om diverse eksotiske bruktbiler fra Italia som har blitt eksportert billig til Norge. De bærer ofte preg av dårlig vedlikehold... Denne tråden handler ikke om politikk, og da lar vi det ligge der. Italia hadde bra økonomi, dessverre ødelagt av en ex statsminister. Men igjen, som dere leser i norske medier så blir hele sannheten vinklet på en utrolig merkelig måte. Dere får tro hva dere vil, men som italiener som reiser til Italia fire ganger i året og har en bred familie som forteller mye (om ikke alt) om den italienske politikken, kan jeg si at jeg veit nok hakke mer enn de aller fleste gjør på dette forumet. Så uttalelser som dere ikke har peil på, eller idiotiske kommentarer som fredrik 90 kommer med, passer verken på denne tråden eller på noen som helst forum. Slike kommentarer er korttenkte uten å kunne klare å vise til fakta. Også følger mr Werther inn med enda smartere kommentarer som «Ikke bra økonomi», eller «korrupte berlusconi». Sett deg litt inn i hvordan systemet i Italia fungerer, hvordan folk generelt tenker om skatt og hvordan holdningen er, så kan jeg love deg at ikke alt er berlusconis feil. Så var det tilbake til den forbanna Italieneren. En ny M6 i italia koster ikke mye i forhold til her i Norge, og om stakkarsen er dritt misfornøyd med bilen og hvordan han har blitt behandlet på så skal han absolutt få lov til å ødelegge bilen sin i protest. Han tjener tydeligvis bra og det er opptil han hvordan han vil bruke pengene sine. Derimot, hadde mannen vært en politiker av ett eller annet slag, hadde hele denne saken vært usmakelig, da Italia lider pr.dags dato. Da verre etter innføringen av Euro. Så ja, la oss helle snakke om bil og droppe alt form for usannheter, pisspreik og annet tull. Hør på dette! Dette kommer fra noen som representerer fra kunnskaps- og kulturmetropolen! Mens vi historisk sett spiste barkebrød, stjal, plyndret og voldtok nonner sørover i Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Mm, nonner.. jan magnus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Også følger mr Werther inn med enda smartere kommentarer som «Ikke bra økonomi», eller «korrupte berlusconi». Sett deg litt inn i hvordan systemet i Italia fungerer, hvordan folk generelt tenker om skatt og hvordan holdningen er, så kan jeg love deg at ikke alt er berlusconis feil. Jeg har lest flere reportasjer om Italias økonomi i DN og jeg har lest en 6-7 bøker om den italienske mafiaen. Så jeg har dannet meg et godt bilde av hvordan økonomien fungerer. Hovedproblemet er at italienere jobber mye svart, for stor offentlig sektor, for korte arbeidsdager, for tidlig pensjonering og at for mange jobber i små familiebedrifter som ikke bidrar til vekst. Holdningen om å snyte og utnytte er også gjenspeilet i en av verdens største "bedrifter". Mafiaen. Dette er dog et problem man også finner i Spania og Hellas. I det hele tatt er det mye snusk i Sør-Europa - godt dere har Tyskland og Angela Merkel til å rydde opp etter festen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 jan magnus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Mm, nonner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 [ Bilde ] hahahahahahahaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Kvalmeste videoen jeg har sett på lenge. Viser hvor skjevt fordelt verden er. Kvalm idiot som dreit seg loddrett ut i offentligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå