Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Her er feil meldingen som jeg får opp, når jeg prøver å forandre første innlegg i denne tråden.

http://bimmers.no/uploads/gallery/album_58/gallery_49930_58_113228.jpg

gallery_49930_58_113228.jpg

EDIT

Denne får jeg lov til å forandre, men ikke andre. Merkelig.

Trenger ikke å bruke "Bruk full editor" knappen heller på denne edit`en

Får samme feilmelding som RS4. Får kun redigert siste innlegg (som jeg heller ikke får slettet.)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får samme feilmelding som RS4. Får kun redigert siste innlegg (som jeg heller ikke får slettet.)

Det er merkeligt. Godt det ikke var meg det var/er noe galt med(eller det er det kanskje :stupid: )

 

Jeg fikk lov til å forrandre dette innlegget her i denne tråden med innleggs nummer 148

http://bimmers.no/topic/770481-tilbakemeldinger-p%C3%A5-nye-bimmersno-gj%C3%B8res-her/page-10#entry2761773

 

 

EDIT

Testet igjen, og får fortsatt ikke til å forrandre tråden/innlegget mitt på bilen min, får samme feil mld. Det merkelige er at jeg får forhands vise hva som er forrandret, men ikke lagret det....

Endret av RS4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til at edit-funksjonen ikke fungerer via TapaTalk, er det også noe tull med "vis nye innlegg"-funksjonen på denne appen. Plutselig blir alle innleggene markert som lest/sett, og alt forsvinner fra oversikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en rimelig god ide fra bimmerforums.com :

Prøve å få til sånn banner bilde av egen bil eller noe annet random i bunnen av signaturen :D

Bilde i signatur er vel ikke akkurat veldig ønskelig blant mange.

 

 

Jeg begynner å like forumet bedre og bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde i signatur er vel ikke akkurat veldig ønskelig blant mange.

Jeg begynner å like forumet bedre og bedre :)

Da kan de som vil ha det ha det og de som ikke vil, bare la være. Er jo tøft å ya et bilde av sin egen bil med link unde, mener nå jeg!

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo at de som ikke ønsker dette, ønsker det ikke for å slippe at man hele tiden skal måtte scrolle nedover en side hvor det er 15-20 bilder som tar båndbredde, plass og gjør hele oppsettet litt rotete. Samtidig så må man se de samme signaturbildene side opp og ned. Avataren er en ting, forumet er tilpasset for et slikt.

Kunne jeg deaktivere bildevisning i signatur slik at jeg slipper å se det, kan det gå ann, men det vet jeg ikke om er noen funksjon enda. Jeg har et ønske om å se teksten og ikke fjerne visningen for alle signaturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det hadde vært litt stilig, men skjønner hva som poengteres med at det blir mye ekstra skolling og enda mer og laste..

Hadde jo vært gull med LITT større profilbilde.. :P

Ja større profil bilde hadde vært kjekt. Har nesten problemer med å lage et så lite bilde :smile:

Og hvor man kommer ifra under bilde, som man har fått nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kunne jo slengt med et bilde for hvert innlegg man legger ut, så får man jo sett hvor dritt dette blir om alle gjør dette hvor hvert eneste innlegg.. Det blir jo det samme :P

Så skal en absolutt ha et bilde av bilen sin for å signere i hvert eneste innlegg, så kan man fint gjøre det på den måten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hoppe til siste side??? Gidder ikke gå 1 og 1 side.

Til høyre for "neste" knappen har du en knapp med to piler mot høyre :)

Eventuelt kan du trykke på "sider" dersom det er en bestemt side du vil hoppe til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...