awt Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 I denne bildetråden min viser kun de 50 første bildene. Jeg tenkte at det kanskje hjalp å trykke "rediger" og så lagre igjen for å få resten opp. Om jeg gjør dette skjer det lite og ingenting, og om jeg trykker "Bruk full editor" og lagrer etterpå får jeg denne feilmeldingen: There appears to be an error with the database. If you are seeing this page, it means there was a problem communicating with our database. Sometimes this error is temporary and will go away when you refresh the page. Sometimes the error will need to be fixed by an administrator before the site will become accessible again. You can try to refresh the page by clicking here Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 ---- Jeg kan fint endre mine tråder, trykker bare på rediger i bunn. Merkelig. Er det den siste tråden du har lagt inn og tester med? Eller en som du har laget for eks 1 uke siden? Jeg får til å forrandre en tråd, om ikke andre har kommenter etter meg.Jeg prøver å forandre en av mine første tråder på min bil, men der står den bare å spinner og ikke noe skjer. Om jeg trykker oppdater på nettleser så kommer jeg tilbake til opprinnelig innlegg, uten forandringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 veldig uvant. Men begynner å liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 @RS4: Jeg kan fint endre trådene som omhandler bilene mine f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Sliter også med å endre overskrift i første post i salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Får heller ikke til å endre overskrift i første post.. Videre så synes jeg at tråden der man kan spørre om felger kan klistres igjen, med mindre det ønskes en tråd pr bruker som har spørsmål om hvilke hjul de har / lurer på hva er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Har du trykket "bruk full editor"? Man får kun endre topic der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Er det kun jeg som sliter med PM og tapatalk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Jeg får heller ikke redigert salgstråden min! Selv om jeg bruker full editor. http://bimmers.no/topic/770049-118d-kw-variant-3-bbs-carbon-xenon-service/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Jeg får heller ikke redigert salgstråden min! Selv om jeg bruker full editor. http://bimmers.no/topic/770049-118d-kw-variant-3-bbs-carbon-xenon-service/ Får du opp noen feilmelding når du prøver å redigere? Eller ser du ikke knappen for å redigere innlegget? Hadde hjulpet på om du kunne sendt med ett skjermbilde av hva du ser når du står i tråden din Mvh Fredrik Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Har du trykket "bruk full editor"? Man får kun endre topic der. Jada, det gjør jeg. Er vant med forumet via dcn EDIT: Her får jeg ikke til å legge inn bilde en gang.. Tok printscreen av det jeg får opp når jeg prøve å endre overskrift/topic i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 (endret) Her er feil meldingen som jeg får opp, når jeg prøver å forandre første innlegg i denne tråden, http://bimmers.no/topic/769147-bmw-m5-e61-08/ http://bimmers.no/uploads/gallery/album_58/gallery_49930_58_113228.jpg EDIT Denne får jeg lov til å forandre, men ikke andre. Merkelig. Trenger ikke å bruke "Bruk full editor" knappen heller på denne edit`en Endret Oktober 1, 2013 av RS4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Hei, Hvordan legger man til linker i innlegg der man for eksempel skriver en tekst, og så blir teksten linken? Et eksmpel: "Du finner gode svar her!" Og når man da trykker på "her" så blir man sendt videre til linken. Når jeg trykker på legg til link, så har jeg kun mulighet for og legge inn adressen, og da blir jo linken hele adressen, og ikke valgfri tekst om du skjønner? Hilsen Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Du skriver "navnet" på linken, markerer den, trykker på kjettingen med en grønn pluss over her, limer inn linken i boksen som kommer, trykker enter, og voila! mkj og S.Hafsmo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Hei, Hvordan legger man til linker i innlegg der man for eksempel skriver en tekst, og så blir teksten linken? Et eksmpel: "Du finner gode svar her!" Og når man da trykker på "her" så blir man sendt videre til linken. Når jeg trykker på legg til link, så har jeg kun mulighet for og legge inn adressen, og da blir jo linken hele adressen, og ikke valgfri tekst om du skjønner? Hilsen Fredrik Eller litt vanskeligere, bare uten mellomrommet imellom [url og = [url ="http://vg.no/]vg og blir da vg Det fine med denne linken her, er at nesten alle web forum støtter denne linken, det kommer opp slik du ønsker det. Og har ikke forumet du er på en slik som awt beskriver, lager du linken over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå