M3 Yngve Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Hvorfor får man ikke svart og laga nye tråder på kjøp å selg ? Står at jeg må være innlogget, noe jeg er. Prøver på pc og pad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Gir snart opp dette forumet. Tror jaggu noen må lage et nytt BMW forum. olly, Morty999, Ralston og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Se helt øverst Yngve, er en rosa/rød knapp der det står kjøp å salg på. Edit: Kan ikke du lage et da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Gir snart opp dette forumet. Tror jaggu noen må lage et nytt BMW forum. Ny kjøp og salg er jo helt forferdelig, skal både biler deler være i samme ? :stupid: TRF og eeikenes reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Jeg hadde faktisk litt planer om å kjøpe det. Men mine kunnskaper på data er lik 0. Jeg ønsket å betale ca 200 kr i året her, og ikke på annonser. Da blir det kun finn og face. Har ikke solgt noe her inne på lenge, og virker som det går den veien høna sparker. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 nei å nei.. betale for annonsen håper virkelig ikke slutten nærmer seg for bimmers.. btw, kanskje "kravene" for at ett emne skal bli "hot" må økes? Alt er jo "hot" nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Ny kjøp og salg er jo helt forferdelig, skal både biler deler være i samme ? :stupid: I samme løsning ja, men du kan navigere som du vil akkurat som før. Her er biler for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Ha ha, 4M som ingen har sett enda har dem laget plass til. Nei god natt Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 btw, kanskje "kravene" for at ett emne skal bli "hot" må økes? Alt er jo "hot" nå Den er satt til 15 innlegg. Tror det er det samme som det alltid har vært(?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Den er satt til 15 innlegg. Tror det er det samme som det alltid har vært(?). kan sikkert stemme, men kanskje noe skulle vært gjort med det? ettersom alt er "hot" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 kan sikkert stemme, men kanskje noe skulle vært gjort med det? ettersom alt er "hot" Men hva i all verden skulle det vært satt til? Setter vi den til 100, så vil det fortsatt være mye hot ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 det har nok vært sånn før og, men før syntes det ikke så enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Beklagelig om du har mistet troa på Bimmers.no som BMW-forum. Jeg får virkelig håpe det er midlertidig. Tar jeg for øvrig en kjapp opptelling i hodet så har de nye eierne i alle fall hatt 10 ulike BMW opp igjennom. Selv har jeg hatt 3, og er på utkikk etter min 4. nå. Når det kommer til økonomi så er vi vel noen hundretusen i minus så langt, så når det kommer til pengeinvestering kunne man nok ha funnet på noe annet Jeg unner fruen masse av din tid, men håper da virkelig du fortsetter å henge litt rundt her fortsatt da Jeg for min del synes Bimmers mista litt håp med den nye looken (vanlig forumlook, gamle var mer oversiktlig + penere i mine øyne), men hvis dere hadde klart å lage et skin som likner på det gamle, kanskje flere blir fornøyde? Feil tråd å poste dette i Og nye kjøp og salg funker ikke, det er testa før på Mopedportalen. Folk bruker det mindre, aktiviteten synker og bare gamle (sjarm)troll bruker forumet i dag rolfi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Førsteinntrykket av det nye salgsforumet er helt tragisk, men får håpe det går seg til... Never change a winning team, er nå min mening. M3 Yngve, Morty999 og TRF reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Mener nå bilstereo burde være en egen kategori å ikke sammens med lykter osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå