Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Denne er nå fjernet :)

 

\\ Fredrik

 

Se der ja. det kaller jeg rask respons!

 

Om man er inne i kjøp og salg, og deretter trykker nye innlegg, så får man opp annonsene i rekkefølge etter dato. Hadde det vært mulig å kombinert dette inni nye innlegg i forumet?

Jeg er enig i det -Roger- skriver, man "glemmer" liksom hele kjøp og salg, Så jeg vil tro en slik mulighet hadde hjulpet på.

Jeg savner også en solgt-funksjon fortsatt, i tillegg kunne det gjerne stått på profilen hvor mange varer man har solgt og gjerne link til disse (stengte) annonsene, slik hjelper en god del på om man skal bedømme folk i en handel der man er litt usikker.

 

Å slå sammen nye annonser og nye innlegg i den "Vis nye innlegg" oversikten blir nok litt uoversiktlig, i og med at emnene og annonsene blir listet opp på to forskjellige måter.

En rask løsning er å legge til en egen "Vis nye annonser"-knapp: http://bimmers.no/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=classifieds

 

En merk-som-solgt-funksjon er veldig enkel å lage til i dette systemet, siden det allerede har en stengefunksjon som gjør nesten samme jobben. Problemet med stengefunksjonen er at den skjuler annonsene for alle unntatt moderatorne. Men med en liten endring i kildekoden kan det åpnes for offentligheten :) Deretter kan "Steng annonsen" knappen endres til "Merk som solgt". Når annonseeieren da klikker på knappen vil annonsen sperres for flere offentlige spørsmål, samt få en rødelig bakgrunn og en rødlig tittel i annonselisten. Annonseeieren kan også åpne annonsen igjen med et klikk på samme knapp. Om det i tillegg blir fjernet tidsfristen på annonsene vil de ligge der for alltid, og være enkle å søke opp igjen. Da blir heller ikke en annonseteller og et arkiv på profilene noe problem å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner å kunne kommentere i kjøp/salg trådene.

Og når jeg kikker i en annonse, så står det "spør ett spørsmål" Det bør rettes til "still ett spørsmål" Det er faktisk ikke så mye svar å få om man spør ett spørsmål:-)

Jeg sitter for det meste på mobil,og har ikke funnet noen mulighet til å skrive/spørre i kjøp/salg...er det jeg som er blind eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig leit med splittelse igrunn. må jo følge med på to forum for å få med seg alt. kjipt hvis prosjekter osv fortsetter på bimmeren og dør ut her..

 

eierene av dette forumet bør snart ta det stooore hintet å få tilbake det gamle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og når jeg kikker i en annonse, så står det "spør ett spørsmål" Det bør rettes til "still ett spørsmål" Det er faktisk ikke så mye svar å få om man spør ett spørsmål:-)

Rettet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt, mener jeg, ligger hovedproblemet til forumet i den altfor lyse bakgrunnen som er her. Altfor kraftig kontrast. Har man en dårlig dag frafør av, skal det ikke mange minuttene til før man kan få hodepine..

 

 

Se bare hvor forferdelig mye greiere det er å lese det jeg skriver i Quote-feltet? Skal ikke mye til, bare en liiiten endring! 

Dette er vell også en av hovedgrunnene til "flukten" fra forumet, at det blir slitsomt å lese i lengden....

 

Det aller beste hadde nok vert muligheten for flere themes, slik brukerene står fritt til å velge.. Om folk liker de nye fargene, værsågod :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt, mener jeg, ligger hovedproblemet til forumet i den altfor lyse bakgrunnen som er her. Altfor kraftig kontrast. Har man en dårlig dag frafør av, skal det ikke mange minuttene til før man kan få hodepine..

 

 

Det aller beste hadde nok vert muligheten for flere themes, slik brukerene står fritt til å velge.. Om folk liker de nye fargene, værsågod :)

 

Dem har allerede sagt at dette er noe som ligger på planen.

Og forandre litt på tema/farger osv. Men det er sikkert en del andre viktigere ting og ta tak i først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få til at siste 24timer (+ - )ligger lagret i chatten? Slik at når man logger seg inn kan man se siste xx timers aktivitet?

Hmm... Det er ikke mulig pr. dato. Akkurat nå er chatten satt opp til å vise de siste 300 innleggene(etter at du entret chatrommet i samme session). Vi har dog 30-dagers lett tilgjengelig logg tilgjengelig for admins om det skulle være nødvendig med en kontroll og gjennomgang i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig leit med splittelse igrunn. må jo følge med på to forum for å få med seg alt. kjipt hvis prosjekter osv fortsetter på bimmeren og dør ut her..

 

eierene av dette forumet bør snart ta det stooore hintet å få tilbake det gamle :P

Enkelt. Prosjekteieren prioriterer det forumet han får mest respons på (fra forskjellige folk). Kommenter prosjektet her, ikke på andre forum, da vil prosjekteieren prioritere dette forumet.

 

Jeg tipper at det blir postet en del innlegg i prosjekter av folk som ikke egentlig bryr seg om prosjektet, kun for å skape et falskt aktivitetsnivå. Det er standard på nyopprettede protestforum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tenkte mer at når man bruker chat'en så kan man enkelt se hva som har skjedd der siste tiden.

Dette kan jo være med på å øke opplevelsen av chat funksjonen.

Helt enig. Vi undersøker hva vi kan få gjort med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...