Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Gjelder dette uansett utstyr du bruker? (pc nettbrett mobil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Tja, godt spørsmål. Ser ut til å funke ok på mobilen, ipaden ligger på jobb. Kan være noe trøbbel med cookies her. Men nå ble jeg faktisk kastet ut idet jeg skulle poste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Jeg hadde problem på bimmers før oppgraderingen. Da kun på pc. Tror det var problemer med småkakene på pcen min. Både Iphone og ipad holdt seg innlogga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Ser ut til å virke nå. Slettet cookies til bimmers.no domenet bare. Lønner seg ofte å sjekke det enkleste og mest logiske før man sutrer Det forklarer uansett ikke hvorfor jeg ble kastet / logget ut idet jeg trykte på Post knappen ista! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Var bare bimmers som tok hevn fordi du klaget Kristiansan'årn og Joachim S Hamar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 helt ærlig så tror jeg ingen av de som styrer her nå bryr seg om kritikken ,da hadde det vert gjort noe med. bare se som åssen prisa er merka av på kjøp/salg å f,eks "tilfeldig annonse" er vanvittig irriterende å ha en hel hau forstyrrende elementer når man skal kikke der, skulle tro de som lagde den nye kjøp og salg tråden bygde designet rundt et "pop up" vindu fra år 2004, veldig forstyrende og slitsom side å være på. Svarte her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Er det mulig med noen slags autoscalering på siden deres? Jeg bruker en 42" plasma som skjerm og må også scrolle sidelengs for å få med alt. Dette gjelder nyeste Firefox. Jeg kjører dog 1176*664 så jeg antar at det er problemet men det er bare her jeg opplever at jeg må scrolle sidelengs. Andre sider tilpasser det selv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 Er det mulig med noen slags autoscalering på siden deres? Jeg bruker en 42" plasma som skjerm og må også scrolle sidelengs for å få med alt. Dette gjelder nyeste Firefox. Jeg kjører dog 1176*664 så jeg antar at det er problemet men det er bare her jeg opplever at jeg må scrolle sidelengs. Andre sider tilpasser det selv eller? Vi har fått tilbakemelding om dette ved et par tilfeller tidligere, og har det på listen. Vi håper vi får til en quick fix nå veldig snart, samtidig som det ligger i planene å få Bimmers mer responsiv og mobilvennlig i løpet av neste 5-10mndr. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Jeg oppplevde det samme problemet med scaleringa, men så fant jeg ut at 32"eren min hadde blitt soma inn på bildet liksom så jeg endra oppløsninga på pcen og skrifta og sånt ble litt mindre men nå trengrt jeg ikke og scrolle sidelengs og det ble bedre oversikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 I stedet for å lage en ny tråd spør jeg heller her. Hver eneste bilde jeg laster opp kommer opp skeivt http://bimmers.no/topic/772252-min-vakre-e36-325i-sedan/page-2#entry2779375 Why????! Sykt irriterende. mange takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Tar du bilder med mobiltelefon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Tar du bilder med mobiltelefon? Stemmer det. Med en samsung galaxy s3. Gjør alt riktig, får opp bildene i riktig retning på Macen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Ok. Min mobil tar bilder feil vei noen ganger. Mulig det er noe som gjør at pc og tlf ikke forstår hverandre. Eller pc og bimmers. Aldrig vært borte i mack. Men mulig ting skjer på veien fra android til apple til bimmers. Da kan jeg desverre ikke hjelpe deg noe mer. Eksempel på mitt problem: Tar bildet slik med mobil. Men lagret seg slik. Måtte snu tilbake selv. Mulig dette skjer hos deg også. Men istedefor at det lagres feil vei når det blir tatt i mitt tilfelle. Så skjer det når det lastes opp i ditt tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Ok. Min mobil tar bilder feil vei noen ganger. Mulig det er noe som gjør at pc og tlf ikke forstår hverandre. Eller pc og bimmers. Aldrig vært borte i mack. Men mulig ting skjer på veien fra android til apple til bimmers. Da kan jeg desverre ikke hjelpe deg noe mer. Eksempel på mitt problem: Tar bildet slik med mobil. image.jpg Men lagret seg slik. Måtte snu tilbake selv. image.jpg Mulig dette skjer hos deg også. Men istedefor at det lagres feil vei når det blir tatt i mitt tilfelle. Så skjer det når det lastes opp i ditt tilfelle. Rart. Må se og finne en løsning fort. Dem er ikke snudd skeivt når dem blir tatt, eller sendt til macbooken. Må være noe galt med bimmers. Har uploada mange bilder før, og aldri hatt det problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Har skjedd meg også, flere ganger. Bildet er tatt riktig vei, blir lagret riktig vei på pc. Men så fort det lastes opp på bimmers blir det rotert 180 grader som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå