Alpejohn Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Forstår ikke hvorfor folk absolutt vil diskutere andre bilmerker på et bmw forum, det er der bilforumet.no kommer inn. Der er det kategorier for alle bilmerker! Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Enig i at man kan la være å starte tråder om andre merker her, men om tråden utvikler seg til å dra inn andre merker synes jeg det er ok. Generelle tekniske spørsmål (f.eks rust i bensintank) derimot, bør det være takhøyde for uansett hva slags kjøretøy tanken befinner seg i. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Forstår ikke hvorfor folk absolutt vil diskutere andre bilmerker på et bmw forum, det er der bilforumet.no kommer inn. Der er det kategorier for alle bilmerker! Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Vil ikke diskutere andre bilmerker. Vil diskutere rust bulker osv. Har foreks en stor bulk i bakskjermen på min e39. Spørsmål ang. denne og hvordan man foreks fjerner og behandler rust i gulvet på en e30 er spørsmål som passer dårlig inn i annet bil og motorrelatert. Og som heller burde vere en underkategori Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Legg den i teknisk då Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Legg den i teknisk då Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Ble stengt der og. Jeg vil komme med ett forslag om en Karosseri/bilpleie del her på forumet Her er ingen bilpleie del foreks. Dette er dårlig, og joda. ALLE på bimmers kan gå på DCN.no for og lære og vaske bil.. Men det vil jo bare føre til at man mister brukere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Er litt enig egentlig, som du sier, egen karosseri/bilpleie hadde gjort seg. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Man mister ikke brukere av den grunn. Man får ikke alt det andre bimmer-relaterte stoffet på dcn. Dessuten, om jeg lurer på noe ang bilpleie, spør jeg heller på dcn og får svar fra mange proffesjonelle vaskere, en hobbyvaskeren som har lest litt på dcn og plutselig kan alt. Og nytter ikke og spør på dcn hvorfor man ikke får start på bmwen, så da må folk tilbake hit uansett. Er ikke noe problemer og spør om karosseri spm i teknisk, har vært gjort mange ganger før, men du nevnte suzuki, dette er bmw. Ja, rust er likt for alle, men når folk nevner suzuki eller andre bilmerker her så er ikke det så populært. Er vel like populært som båtmotor og traktor. (Ja, har vært spurt om dette også). Ellers, så har man fortsatt bilforumet.no, for alt annet en bmw.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Nok om Suzuki i denne tråden. Blir veldig offtopic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Skjer md søkefunksjonen egentlig?.. blitt helt bånn i bøtta jo.. Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Skjer md søkefunksjonen egentlig?.. blitt helt bånn i bøtta jo.. Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Sist jeg prøvde den funket den kjempe bra, fant mye av akkurat det jeg søkte på, i forhold til før.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Prøvde søkefunksjonen igjen, funker ikke i det hele tatt nå lenger, hva har skjedd? Hadde rett du tommyheimberg, testet den ikke da jeg kommenterte her sist. Men ser nå at jeg finner ikke en dritt uansett hva jeg søker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Ingen problem her hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Hm.. Jeg finner ingenting når jeg søker etter for eksempel pdc.. Fant mye sist da de hadde fiksa den, men nå ser det ut til at jeg ikke finner så mye igjen.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Ååh så pinlig.. Oppdaget at det sto "Søk i tråden" i steden for forum........ Virket fint etter jeg byttet til "I forum". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå