Gå til innhold

Kjøp & Salg - Forslagkasse


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor langt kan man skrive i den nye tilbakemeldingsdelen? Greit nok så lenge alt er fryd, men man må ha en god del plass for å skrive en negativ tilbakemelding.

Godt poeng. Wackamole? K-E?

 

80 tegn :)

 

 

For øyeblikket blir annonsen stående 360 dager "etter utløp". Man kan jo spørre seg om hva som er forskjellen på dato for "Utløp" og fysisk "Fjerning av annonsen" fra seksjonen...

 

Når annonsen er "Utløpt" vil den fortsatt vise i annonselisten, men du kan ikke åpne den. Hverken brukere eller moderatorer. Du får bare opp en feilmelding om at annonsen er utgått. Så eneste forskjellen fra å slette den er at den blir igjen i listen over annonsene i ett år. 

 

Om brukerne her ønsker at alle gamle annonser skal være tilgjengelig, vil jeg anbefale å gjøre om hele stengefunksjonen til en merk-som-solgt-funksjon, samt fjerne tidsfristen. 

Som jeg forklarte her: http://bimmers.no/topic/770481-tilbakemeldinger-p%C3%A5-nye-bimmersno-gj%C3%B8res-her/page-35#entry2776791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen link på kjøp/salg siden til siden hvor man ser de siste tilbakemeldingene som er gitt?

 

post-1-0-63830600-1382289431.png

 

Den nederste pilen. Klikk der det står "Positiv tilbakemelding" (eventuelt "Negativ tilbakemelding")

 

Også har du den komplette listen over alle brukerne her: http://bimmers.no/feedback

Ganske lett link å huske, egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en ikke opp biler til salgs osv?, er alle annonser på en plass??

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

http://bimmers.no/classifieds/category/2-bmw-biler-selges/?sort_key=date_added&sort_order=desc

Der er en meny til venstre som sorterer annonsene :) Først klikker du på "Selges", deretter "BMW biler selges"

I mobilversjonen må du klikke på den store svarte knappen øverst. "Alle annonser", deretter på "Selges", og deretter på "BMW biler selges" osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva skjer med

Seriøse Selgere/brukere  og Liste over Seriøse/Useriøse selgere  ?

Denne er det lagt ned mye arbeid i, synd om ikke den ble overført?  

 

 

 

Drar opp denne igjen;

 

Det må være mulig å få overført dette inn i det nye systemet? Så mye tid og arbeid som jeg og andre har lagt ned i den tråden, så syns jeg det er lite hyggelig om denne bare "forsvinner". Jeg er en av de som har flest positive tilbakemeldinger ifbm. kjøp og salg her inne, så jeg ser svært mørkt på om dette ikke blir oppdatert ihht. nytt system.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar opp denne igjen;

 

Det må være mulig å få overført dette inn i det nye systemet? Så mye tid og arbeid som jeg og andre har lagt ned i den tråden, så syns jeg det er lite hyggelig om denne bare "forsvinner". Jeg er en av de som har flest positive tilbakemeldinger ifbm. kjøp og salg her inne, så jeg ser svært mørkt på om dette ikke blir oppdatert ihht. nytt system.

 

 

Skjønner deg godt evenol...

 

 

Kan det la seg gjøre å føre over karakterene fra listen til dagens system?

 

Dette må isåfall gjøres manuelt. Skal ta dette opp med MKJ for å høre hvordan vi kan løse dette :-)

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan manuelt legge inn hvem det er fra, kommentaren fra vedkommende fra innlegget i tråden, samt + eller -. Et lite php script burde gjøre det overkommelig :) Ja, det krever litt arbeid, men det er dumt om en så omfattende liste ikke blir konvertert og dermed går tapt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg at overskriftene på annonsene blir større enn navnet til annonsøren, for sånn det er nå så er det lettere å se hvem som selger enn hva som selges. Iallefall her på fullversjon i chrome på Android.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg at overskriftene på annonsene blir større enn navnet til annonsøren, for sånn det er nå så er det lettere å se hvem som selger enn hva som selges. Iallefall her på fullversjon i chrome på Android.

Skal sjekke dette opp! :-)

Veldig flott med konstruktiv kritikk på nye kjøp g salg, det gir oss en god pekepinn på hvordan vi kan gjøre det enklere for brukerene :-)

Tipsene som er kommet til nå ser vi og er notert :-)

\\ Fredrik

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på oppfordring fra saltkjelen så jeg ikke gnåle så mye på nye bimmers tråden tilbakemeldinger.

.

er det mulig å få gjort noe med den nye kjøp salg siden, ser ut som en svinesti,latterlig slitsom og lesa noe der da det er masse distraherende tull rundt selve annonsene.

.

en ting er at jeg må akseptere den nye "flotte" kjøp/salg tråden,men hadde jo vert litt ålreit å kunne sitte der i litt mer en 30 sek uten å bli oppgitt fordi man føler at man leser en reklamebrosjyre ?

.

som f,eks utheva GRØNN boble med pris, og et bilde med tilfeldig annonse, alt ser så helsikkes rotete ut, dette er var jo det jeg likte best med bimmers, at det var enkelt og veldig oversiktelig ,nå er det som alle andre forum der ute.

.

Det var aldri så mye oppstyr rundt det gammle oppsettet,hvorfor kødde med noe som fungerte utmerket i utgangspunktet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...