kviholen Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Var og hentet ny familietralle i helga, ble enn lang tur fra jæren til Tronheim og hjem igjen. Byttet inn min 07 530 dat i F11. Grunnen til at eg måtte så langt etter bilen var utstyrs krava jeg hadde. Bilen er fantastisk og kjøre, at forskjellen fra E61 skulle være så stor var eg ikke klar over. (og den var også herlig og kjøre) Fikk ut skiltene til bilen i går da den ikke har gått på norske veier før. Bilen fikk et lag med Swissvax Shield før skiltene ble montert på Legger ved utstyrsliste og noen bilder Type code XB31 Type 525D (EUR) Dev. series F11 () Line 5 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 160 Transmision HECK Gearbox AUT Colour ALPINWEISS 3 (300) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod. date 2011-10-13 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 2NB M LM L.A. WHEELS DOUB.SP. 351 M,19" 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 223 ELECTRONIC DAMPER CONTROL (EDC) 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 258 RUNFLAT TYRES 3MC IND.ROOF RAILS HIGH-GLOSS SHADOW L 302 ALARM SYSTEM 316 AUTOMATIC TAILGATE OPERATION 337 M SPORT PACKAGE 4MR INT. TR. FIN. ALUMINIUM HEXAGON 4NB AUT.AIR CONDITIONING 4-ZONE CONTROL 4UR AMBIENT LIGHT 402 PANORAMA GLASS ROOF 418 LUGGAGE COMPARTMENT PACKAGE 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 456 COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 575 ADDITIONAL 12-V-OUTLET 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6NF EXT.CON.OF THE MUSIC PLAY.I.MOBILPH 6NR APPS 6VC CONTROL COMBOX 6WA INSTRUMENT CLUSTER W. EXTENDED CONT 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 610 HEAD UP DISPLAY 612 BMW ASSIST 614 INTERNET PREPARATION 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION 616 BMW ONLINE 620 VOICE INPUT SYSTEM 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL 698 AREA-CODE 2 7A2 INNOVATION PACKAGE II 7SP NAVI PROFESSINAL W.HANDYPREP.BLUETOOTH 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8TF ACTIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS 8TH SPEED LIMIT INFO 8TN DAYTIME LIGHTS ABOUT LIGHTMENU ADJU 8V1 STICKER NCAP ENGL/DEU/ITAL 801 GERMANY VERSION 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options No. Description 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 4U2 DRIVING EXPERIENCE CONTROL INCL. EC 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Bilen er importert av AUTOMOTE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Gratulerer med ny og nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Gratulerer med flott ny bil! Hva er de største forskjellene du har merket deg i forhold til E61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 åhh, gratulerer med drømme vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Gratulerer med flott ny bil! Hva er de største forskjellene du har merket deg i forhold til E61? Takker, det meste er egentlig bedre/mer gjennomført føler jeg. Har ingenting ringt og si om E61'en, men etter og ha kjørt F11 så følte jeg at E61 var simpel egentlig. (savnet den ikke en plass) Idriven og navien er mye bedre, også liker jeg at betjeninga av cruise kontrollen er tilbake på rattet og ikke på ratt stammen som E61. Automatisk fjernlys var veldig fint utstyr. Komfort setene var bare helt fantastiske Har kjørt enn hel del gromme biler, men ingen som kan måle seg med denne, merker ingenting til at det står 21" felger på den. Så for dere som vurderer F10/11. Det er ingenting og tenke på. HOPP i det og handle. Er verdt verdt vær eneste krone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Huff da.. Jeg som har siklet sånn på E61 i lang tid. At du merker så stor forskjell blir nesten kjipt å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Huff da.. Jeg som har siklet sånn på E61 i lang tid. At du merker så stor forskjell blir nesten kjipt å tenke på Du får ta ein kikk på den gamle min: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44196458 Meget gode biler absolutt. Men ikke prøvekjør enn F11 først for da er det gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Du får ta ein kikk på den gamle min: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44196458 Meget gode biler absolutt. Men ikke prøvekjør enn F11 først for da er det gjort Hehe, du sier noe. Tror jeg får la være ja. Utrolig fin bil du har til salgs der da. Særlig med Hartge Classic 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Er ikke jeg som selger den, er importøren av den nye min som tok den i innbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Drømmevogn dette, og den utstyrslista er det ingenting å utsette på! HiFi Pro, HUD og komfortseter er luksus, samt EDC virker kjekt. Ser etter en lik i Tyskland for tiden med hakket mindre motor, men her er det naturligvis jevnt over mindre ekstrautstyr, så får vel klare meg med vanlige sportsseter i skinn og normal HiFi om jeg er heldig.Hva er planene fremover? Ville definitivt bestilt en M-performance grill og kanskje satt på spacere bak. Hartge-felgene er klassiske og fine, men kunne fint bygd ganske mye mer ut i hjulbuen bak, kanskje opptil 15 mm på hver side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Drømmevogn dette, og den utstyrslista er det ingenting å utsette på! HiFi Pro, HUD og komfortseter er luksus, samt EDC virker kjekt. Ser etter en lik i Tyskland for tiden med hakket mindre motor, men her er det naturligvis jevnt over mindre ekstrautstyr, så får vel klare meg med vanlige sportsseter i skinn og normal HiFi om jeg er heldig. Hva er planene fremover? Ville definitivt bestilt en M-performance grill og kanskje satt på spacere bak. Hartge-felgene er klassiske og fine, men kunne fint bygd ganske mye mer ut i hjulbuen bak, kanskje opptil 15 mm på hver side. Takker for hyggelig tilbakemelding Planen er spacere bak ja, og sort grill som du nevner. Har og vurdert sorte deksel rundt blink lysa og evnt. foliere krom stripene på dør håndtakene. Ellers er den perfekt synest jeg. Leita lenge før jeg kom over denne heilt tilfeldig, hadde kontroll på alle alpinhvite som lå på finn utenom denne. Den hadde gått meg hus forbi, så var ganske tilfeldig jeg kom over den. Og etter det så gikk det ganske kjapt til handel var ordnet, da denne var så nær mine krav til spec's. Hadde og enn importør som drev og leita etter bil for meg i Tyskland, men var veldig lite som var aktuelt. Ikke mange M-Sport som har komfort seter osv. Lykke til i søket etter ny bil hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Drømmevogn dette, og den utstyrslista er det ingenting å utsette på! HiFi Pro, HUD og komfortseter er luksus, samt EDC virker kjekt. Ser etter en lik i Tyskland for tiden med hakket mindre motor, men her er det naturligvis jevnt over mindre ekstrautstyr, så får vel klare meg med vanlige sportsseter i skinn og normal HiFi om jeg er heldig. Hva er planene fremover? Ville definitivt bestilt en M-performance grill og kanskje satt på spacere bak. Hartge-felgene er klassiske og fine, men kunne fint bygd ganske mye mer ut i hjulbuen bak, kanskje opptil 15 mm på hver side. Komfortsetene og HifI pro er nok det jeg liker best av ekstrautstyret i min bil så det vil jeg sterkt råde deg til å finne en bil som har. HUD er også digg:-) kviholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Har prøvd to F10/F11, en med og uten komfortseter. Synes faktisk sportssetene var overraskende bra, i alle fall for meg som har en slank og lett sykkelkropp hehe Selv om komfortsetene selvsagt gir den ekstra luksusfølelsen. Målet er å få en hvit F11 M-sport fra 2011 til rett rundt 400.000 fra Tyskland når våren nærmer seg, og da kan jeg ikke være så veldig kresen, selv om det absolutt er mulig om man bruker litt tid og tar en bil som har gått rundt 60.000 km. Automat, hvit, M-sport, Navi Pro og helskinn (sort/brunt) er vel egentlig eneste kriteriene mine, håper på HiFi men dropper ikke et bra kjøp om det skulle mangle. Er utrolig hva en kan forbedre med en bass baki. Får heller slå på stortromma neste gang jeg handler og har kommet meg inn i oljebransjen 21" felger, M5-diffuser og 4x90mm eksos ligger allerede på vent, det blir gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Har prøvd to F10/F11, en med og uten komfortseter. Synes faktisk sportssetene var overraskende bra, i alle fall for meg som har en slank og lett sykkelkropp hehe Selv om komfortsetene selvsagt gir den ekstra luksusfølelsen. Målet er å få en hvit F11 M-sport fra 2011 til rett rundt 400.000 fra Tyskland når våren nærmer seg, og da kan jeg ikke være så veldig kresen, selv om det absolutt er mulig om man bruker litt tid og tar en bil som har gått rundt 60.000 km. Automat, hvit, M-sport, Navi Pro og helskinn (sort/brunt) er vel egentlig eneste kriteriene mine, håper på HiFi men dropper ikke et bra kjøp om det skulle mangle. Er utrolig hva en kan forbedre med en bass baki. Får heller slå på stortromma neste gang jeg handler og har kommet meg inn i oljebransjen 21" felger, M5-diffuser og 4x90mm eksos ligger allerede på vent, det blir gromt Hvor handlet du m5 diffuser og eksos? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Hvor handlet du m5 diffuser og eksos? Pris? M5 diffuser + et par deler som passer tilhengerfeste hos Bavaria for 2300 kroner (litt rabatter). GT Haus Meisterchaft 4x90mm har de hos Baan Velgen i Nederland, koster rundt 2000 euro for full eksos. Denne er spesiallaget for 520d. Dette er uten frakt og uten mva mener jeg å huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå