Gå til innhold

Lillert's 530ix prosjekt


Lillert
 Share

Anbefalte innlegg

ja, begynner å se enden her nå! Skal prøve å få stussene blanke, samt polere alle chromelistene :) Mangler også chromenyrer, så om noen har er det bare å hyle ut.

Stemmer det! Nå skal det bygges 3L! :D

Idag har jeg fått festet innerskjermer og justert og festa ytterskjermene :) Hadde også en kompis på besøk, som hjalp meg med justering av skjermene.

 

4286EBA7-3A8D-4942-A1CE-795A47A35AB6_zps

 

237F84B3-DBEA-4E68-BC5D-D15BCBF4AFC2_zps

 

95002223-6356-4F46-BE2C-80BBEFE98F73_zps

 

0F335B74-56AA-4838-9DBB-74DEF4588A20_zps

 

Også et bilde av Omega'en til kompisen min, han kom oppom for å sveise panseret sitt idag :)

 

58903AE4-1200-48C6-AE74-9BDB4A6FA686_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen blir veldig fin.

Men du Lillert du som bor i telemark,skal du virkelig ha bilen så høy?

Når jeg tenker på telemark ,da tenker jeg på Mercer,Bmw,Volvo og Opler uten fjærer og dempere altså lav :) :).

Neida,i og med dette er en 4x4 er det vel greit å holde på høyden med tanke på driverk osv.

Blir veldig glad når jeg ser folk pusser opp bilene som du har gjort og når det er en e34 ,varmer det hjerte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det går noen av de skamsenka mercene og bmwene her, ja :P På bildet så er den jo en del høyere enn det den egentlig er da. Grunnen til det er at jeg har jekka opp bilen tidligere, og da må den rulle noen meter før den siger ned igjen :) Men planen er jo og senke den 40mm foran da, så jeg får skikkelig stuk :D Jeg har også hørt dette med driverket, men har ekstra akslinger i reserve, så i værste fall så smeller jeg bare på nye hvis de gamle går :)

Ja, er veldig glad i E34 selv, er jo ikke så vanskelig å bli forelsket i disse bilene :P

 

Er veldig spent selv! Er vanskelig å se noe til stuken slik den står inne i garasjen nå, men når jeg tok den med ned på bertel o. steen igår så man det faktisk ganske godt at den var hevet bak :) Er tyrskerstuk, bare jeg har hevet den likt i hjulbuene istede for å senke den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fin den her :D

Stuk er tøft, for all del, men spør du meg hører senk foran og heis bak til på granadaer/taunuser som gikk i bøgata på 70- og 80-tallet :P

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, har jeg ikke funnet før! :) Spørst om det passer på touring da...Du får gi en tilbakemelding hvordan drivverk/akslinger tåler senking! Har lest at en kan senke 40mm uten at drivakslinger tar skade, andre skriver at de over hode ikke tåler senk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en som skrev tidligere i tråden her at en kompis av han hadde en skamsenka ix, og at det hadde gått bra :) ser egentlig ikke noen grunn til at det ikke skal gå, er ingen jeg har pratet med som har gitt meg noe godt svar på hvorfor det ikke skulle gått heller så ;) Den passer nok touring, det er bare det at den har som regel nivåregulering, så må isåfall koble bort den :)

 

Er ikke rare greiene som har blitt gjort idag, i og med at jeg har vært i Horten og solgt M6 felgene mine, men har ihvertfall fått festet skjørtene!

Jeg brukte de originale klipsene til å feste langs bunnen av kanalen, og foran og bak der den er festet i skjermen bla. Ville ikke bore i kanalen, så jeg limet en fuge med klar tek7 langs toppen av skjørtene. Bortsett fra fremskjermen, siden jeg vil har mulighet til å ta av denne.

 

Fælt å se den så støvete og fæl, men :(

 

67A2F96E-2B0D-4399-ABCF-60E06C373335_zps

 

922FF81A-0404-4339-B308-3805CF3FB9D2_zps

 

14073556-B5C0-4E48-B3AE-DE18EB39F6B5_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...