henfjel Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 Ja, noe nytt her da? Var det pakningene i innsuget som var problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 3, 2015 Share Skrevet Januar 3, 2015 Følger Nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Har du gitt opp Lillert? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 Har nesten det! Bestilte ny dynamo igår, så skal prøve å bytte den, og så stikke til en kar jeg har fått tak i med diagnoseutstyr er for øyeblikket på i førstegangstjeneste i nord, så blir ikke allverdens med tid til bilen gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 Nydelig farge på den bilen din! du må ikke gi opp heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Bilen gikk like møkk med ny dynamo... Får ikke kontakt med diagnose utstyr heller, så nå tror jeg neste steg må bli å bytte hele ledningsnettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Mål etter brudd i tennpluggkablene! Nettopp hatt samme problem på pappa sin 525. Samme symptomer, ny kabel fiksa biffen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Glem det, er ikke tennpluggkabler på M50. Men mål etter motstand i plugghettene på coilene og let etter sprekker i selve coilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paugen92 Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Flott prosjekt følger videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet August 3, 2015 Forfatter Share Skrevet August 3, 2015 coiler og alt er allerede byttet! nå har jeg byttet ledningsnettet også, og ser ut til at det ikke hjalp heller... Nå ser jeg meg om etter en ny DME, er siste utvei før jeg bytter hele motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2015 Byttet hjernen for noen uker siden, går helt strøkent nå hadde jeg bare gjort det med en gang Skilter ligger klare på traffikstasjonen i Skien, og drar hjem på perm idag, så blir til at jeg gjør ferdig småfikset og begynner å bruke den Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Gratulerer! Det var jammen meg på tide også Du må slenge ut noen bilder da, når du får alt på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Grattis. Nydelig å finne feilen tenker jeg. For gale å la sånn en fin bil stå,så tenker du gleder deg til å kjøre nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 Grattis med fungerende bil! så den akkurat rullende i skien for 30min siden med alpina hjulene på men fyyyyyfeeeela og høy den var forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå