Gå til innhold

Min BMW 420D M-Sport-- SOLGT! Ny bil :)


aplet86
 Share

Anbefalte innlegg

Har igrunn ikke noe med plass og gjøre, men kjørecomfort. 4 serien er stiv og stumpete og kjøre(Ja, jeg vet jeg høres ut som en 50-åring).

 

Men er glad i og kjøre bil, og da vli jeg noe som har comfort, sportslighet, fint design osv.. Da er 5-serien perfekt for meg :) 

Men morra og ha hatt 4-serien, da det ikke er så mange som kjører det ennå :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er 4-serien solgt og ny bil er på vei :)

Helst siden jeg fikk 4-serien har jeg savner komforten i F10`n..

 

Så da ble det en 2011 525DA 3,0 M-Sport.

 

Carbon sort med beige interiør og comfort seter.

 

-Navi Pro

-HIFI Pro Logic 7

-Comfort seter

-Head Up

-ACC Aktiv Cruise control

-EDC

-Ryggekam

-Glassluke

-Aktiv Styring

-Soft Close

-Comfort acsess

-Fjernlysassistent

+++

 

 

Har jo selvfølgelig litt planer for denne og  :bounce:

 

 

-21" Sommerhjul, vurderer Hartge classic

-Chippe

-Alcantara taktrekk

-Bytte ut interiørlister(Disse er i alu nå, noe jeg ikke syns passer sammen med beige int)

-M5 LCI Nyrer

-M5 LCI Ratt

-Mulig LCI Adaptive LED lamper foran(Må se ann hvordan priser det blir på dette på ebay e.l)

Gratulerer!

Har også M5 LCI Performance grill liggende til min F11. Setter den på til våren sammen med 21" sommerfelgene. Den ser i alle fall helt rå ut her den ligger i pakken, så det kommer til å bli bra. Du må opprette ny tråd når bilen kommer, blir spennende å følge med :)

Sleng også på med litt info om LED-lamper foran dersom dette skulle bli noe av, om det er mulig å bygge om/kode etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, godt du valgte 3,0 litern ;)

Hva slags "Chippe" muligheter finnes det til disse dieselsekser F10ene, har liksom ikke funnet noen fullgode alternativer som baserer seg på software oppdatering.

Ser Hartge gir 242hk og 535nm, men det er vel ikke basert på software-oppdatering slik som f.eks. M Performance-oppdareringen man får på f.eks. 520d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvdekjørte jo, men er grenser på hva man får ut av en prøvekjøring.. Bilen virket morsom og kjøre, og syns designet er dritkult. Det syns jeg fortsatt, men setter comfort hakket over. Pluss at F10`n skal bli minst like grom fram til sommeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvdekjørte jo, men er grenser på hva man får ut av en prøvekjøring.. Bilen virket morsom og kjøre, og syns designet er dritkult. Det syns jeg fortsatt, men setter comfort hakket over. Pluss at F10`n skal bli minst like grom fram til sommeren ;)

We still miss pics :P 

Grom bil da D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...