Gå til innhold

Min BMW 420D M-Sport-- SOLGT! Ny bil :)


aplet86
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med pen bil! 20d er en helt riktig motor i Norge, ser ut som de fleste henger igjen 10 år tilbake i tid (eller kritiserer motorvalget bare fordi de ikke har råd til å kjøpe seg tilsvarende bil selv). Men det avhenger jo av hva en bil bruke penger på, gi de til staten eller koste på seg rikelig med ekstrautstyr som du gjør - jeg er helt klart tilhenger av det siste!

Meget tøff bil, jeg liker den spesielt i fronten og i profil. Baken liker jeg ikke enda, da jeg ikke synes de har klart å få den like sportslig som resten av karosseriet, men det vokser nok litt på meg etter hvert. Noen brede bakdekk og heftige felger vil nok bedre det betydelig :D 

Er det bare meg som ikke liker Performance-delene så særlig? Synes de ødelegger bilens linjer heller enn å fremheve dem. Performance-diffuseren gjorde riktignok baken tøffere, men ellers er det bare grillen i sort som gjør seg i mine øyne.

Blir det foliering av tak på denne slik som på F10'en din? Det er heftig stilig på en coupe spesielt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det folkens, er meget fornøyd.. Ang pris så kan du gå på bmw.no og "bygg din bmw", så ser du selv =)


Blir foliering av taket ja, på F10 så lakket jeg, men blir folie på denne.

 

Ang performance deler så blir det:

 

-Diffuser bak

-Grill

-Spoiler bak

-Muligens ratt

-Interiørdekor(I alcantara m/M-logo)

 

 

Ang felger har jeg flere i kikkerten  men får ikke helt bestemt meg. Klarer heller ikke og bestemme meg for om jeg skal ha 19"/20"/21".. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det folkens, er meget fornøyd.. Ang pris så kan du gå på bmw.no og "bygg din bmw", så ser du selv =)

Blir foliering av taket ja, på F10 så lakket jeg, men blir folie på denne.

 

Ang performance deler så blir det:

 

-Diffuser bak

-Grill

-Spoiler bak

-Muligens ratt

-Interiørdekor(I alcantara m/M-logo)

 

 

Ang felger har jeg flere i kikkerten  men får ikke helt bestemt meg. Klarer heller ikke og bestemme meg for om jeg skal ha 19"/20"/21".. 

Litt humoristisk ment, men den assosiasjonen jeg får når jeg ser interiørdekor i alcantara er engelske toalett med tepper på badet og tepper/stoff på toalettskåla :P  Men kan sikkert bli stilig om det blir gjennomført, men har ikke du skinnseter eller husker jeg feil?

Uansett er det nå bra at smaken er som baken - delt  :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil! :) 

Gratulerer så mye med pen bil! 20d er en helt riktig motor i Norge, ser ut som de fleste henger igjen 10 år tilbake i tid (eller kritiserer motorvalget bare fordi de ikke har råd til å kjøpe seg tilsvarende bil selv). Men det avhenger jo av hva en bil bruke penger på, gi de til staten eller koste på seg rikelig med ekstrautstyr som du gjør - jeg er helt klart tilhenger av det siste!

Meget tøff bil, jeg liker den spesielt i fronten og i profil. Baken liker jeg ikke enda, da jeg ikke synes de har klart å få den like sportslig som resten av karosseriet, men det vokser nok litt på meg etter hvert. Noen brede bakdekk og heftige felger vil nok bedre det betydelig :D 

Er det bare meg som ikke liker Performance-delene så særlig? Synes de ødelegger bilens linjer heller enn å fremheve dem. Performance-diffuseren gjorde riktignok baken tøffere, men ellers er det bare grillen i sort som gjør seg i mine øyne.

Blir det foliering av tak på denne slik som på F10'en din? Det er heftig stilig på en coupe spesielt ;)

Det er vell de som på død og liv skal ha diesel, som henger 10 år igjen i tid.  :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det stor forskjell i pris på 20dog 20i ?

Knall fin bil med helt innafor motor ! :) men 20i er i mine øyne blitt veldig aktuelt da dem har gått vekk fra di late 2 liter seksera. Ikke misforstå. Jeg liker sekser. Men da 2,5 liter og oppover :)

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det stor forskjell i pris på 20dog 20i ?

Knall fin bil med helt innafor motor ! :) men 20i er i mine øyne blitt veldig aktuelt da dem har gått vekk fra di late 2 liter seksera. Ikke misforstå. Jeg liker sekser. Men da 2,5 liter og oppover :)

Sent from space using Tapatalk -

"Problemet" med 420i er at denne ikke et kommet enda, ellers er nok det også et bra alternativ. Motorutgavene per nå er 420d, 428i og 435i såvidt jeg har lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...