aplet86 Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Utvidet instrument ved speedometere.. Altså større "skjerm" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Gratulerer med fantastisk pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Gratulerer med bestillingen ja! Ser ut som den er ganske spekket med utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Takk for det. Ja, er ikke så mye annet utstyr som er "verdt" og ha med tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Takk for det. Ja, er ikke så mye annet utstyr som er "verdt" og ha med tror jeg Hva tenker du om el. seter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Utvidet instrument ved speedometere.. Altså større "skjerm" Ikke større skjerm vel, men mer innhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Gadd ikke betale 12 000,- for det. Kjekt og ha, men stiller inn sete første gangen jeg kjører den, og der står det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Gratulerer med bestilling av nydelige bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Vill tro dette er norges første vraka 4-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Ja, det er det nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Gratulerer med ny bestillt bil, ein tin eg angrer på ved kjøpet våres var at eg ikkje tok med traffic speedlimit information eller noke slikt. Dette kommer også opp i HUD siden du valgte det. har tenkt å spørre om det lar seg gjøre og laste inn i ettertid. men igjen flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Dette blir en nydelig bil, håper du tar masse bilder når du får den og legger ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Grattis med nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Tror faktisk speed limit skal gå ann og legge inn i ettertid Takk for det folkens, kommer selvfølgelig ett drøss med bilder asap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Tror faktisk speed limit skal gå ann og legge inn i ettertid Takk for det folkens, kommer selvfølgelig ett drøss med bilder asap Sjekket litt på det på min, men slik jeg forstår det så er det litt mer jobb. Fordi man må ha kamera i frontruta for å lese farstgrensene. Så det er ikke bare software, men alt kan jo ettermonteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå