Gå til innhold

E60 Mystic Blau - Liten update!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

Ser ikke noe uorginale deler på denne bilen. Så bilen er orginal.

Om du sikter til at den ikke har hatt M-pakke orginal fra fabrikk, så er det vanskelig og lukte seg fram til.

Fortsatt en orginal E60, men med en gummimatte på panseret av en eller annen grunn. 

 

hehehe, da er vel schnitzer senk og felgene orginale også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

 

oj, se der ja, har ikke funnet til under 2500 før, så disse bestiller jeg meg med en gang :)

tror også dette blir den eneste mod på bilen før våren, så blir det og spare penger og kjøpe sorte nyrer, shadowline og m5 bakluke innsats til våren heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da var det tid for bytte av baklys da.

slenger liksågodt bare ut no bilder jeg, dog svært skitten, vaska sist onsdag :(

 

en av hver:

nikon042_zps1180b8c8.jpg

 

en linselus av en medhjelper også: 

nikon049_zps89379743.jpg

 

modul ferdig plassert:

nikon056_zps23e1716e.jpg

 

ferdig bytta bege sider:

nikon060_zps78795087.jpg

 

Sånn, da var alt på plass!

neste da blir shadowline og sort grill, men det blir nok ikke før til våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med pen bil! Liker oppdateringene og planene fremover, bortsett fra den horrible søppelsekken på panseret. LCI gjør seg veldig, samt godt å se at flere også kjører på med M5 baklukeinnsats. Synes bakenden på E60 blir så gammaldags og kantete uten denne.

Er det noen som sitter og trykker på bremsa når du tar bilder, eller lyser halogenlyset i bakgrunnen på LCI-lyktene dine? Er penest når kun LED-stripene lyser, sånn er det på min, halogen lyser kun når jeg bremser. Mulig dette har noe med modulen å gjøre, det kan du jo sjekke opp i, sikkert enkelt å endre på. Hvis ikke medhjelperen din sitter inne og bremser da og jeg ser feil :) 

Ville foliert listene, hvis du ikke får tak i noen billige i gloss black da! Blir spennende å se hvordan denne blir til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble veldig bra! Faceliftlyktene er virkelig pene  ! 

 

er en av de største oppgraderingene man kan gjøre med en preface bil syns jeg, gjør utrolig mye for bilen ja :)

 

 

Gratulerer med pen bil! Liker oppdateringene og planene fremover, bortsett fra den horrible søppelsekken på panseret. LCI gjør seg veldig, samt godt å se at flere også kjører på med M5 baklukeinnsats. Synes bakenden på E60 blir så gammaldags og kantete uten denne.

Er det noen som sitter og trykker på bremsa når du tar bilder, eller lyser halogenlyset i bakgrunnen på LCI-lyktene dine? Er penest når kun LED-stripene lyser, sånn er det på min, halogen lyser kun når jeg bremser. Mulig dette har noe med modulen å gjøre, det kan du jo sjekke opp i, sikkert enkelt å endre på. Hvis ikke medhjelperen din sitter inne og bremser da og jeg ser feil :) 

Ville foliert listene, hvis du ikke får tak i noen billige i gloss black da! Blir spennende å se hvordan denne blir til slutt.

 

sitter en hjelper og trykker på bremsen på siste bildet ja, så det er bare lys bak stripene når det bremses :)

m5 bakluke innsatsen gjør bakluka mer clean, låsen blir jo borte også, så det må man jo ha :)

anngående listene så skal jeg kjøpe nye til våren, vet ikke om det blir gloss black, de koster litt mere, men vi får se. vurderer det jo.

og panser bhen var bare på i noen dager, men er utrolig gøy og se hvor mange som hater ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en av de største oppgraderingene man kan gjøre med en preface bil syns jeg, gjør utrolig mye for bilen ja :)

 

 

 

sitter en hjelper og trykker på bremsen på siste bildet ja, så det er bare lys bak stripene når det bremses :)

m5 bakluke innsatsen gjør bakluka mer clean, låsen blir jo borte også, så det må man jo ha :)

anngående listene så skal jeg kjøpe nye til våren, vet ikke om det blir gloss black, de koster litt mere, men vi får se. vurderer det jo.

og panser bhen var bare på i noen dager, men er utrolig gøy og se hvor mange som hater ;)

Tja, det eneste jeg "hater" er ordet "hater" slik fjortis-betydningen er blitt på diverse forum nå til dags. Er vel stort sett det som er poenget med å legge ut bilder på et forum, at folk kommer med subjektive tilbakemeldinger. Og generelt så er det nok riktig at folk flest misliker panser-BHer og synes de er stygge, og da er det vel legitimt å gi uttrykk for det uten å få tredd nedover panna at en "hater". Just my two cents ;) Men som sagt, for øvrig fin bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, LCI baklykter er et must på disse bilene. Til denne fargen ville det høyglanspolert shadowline vært prikken over i`en. :)

 

ja, jeg lurer veldig på om det blir det, er en med lemans blå 3 serie stasjonsvogn som har det her nede, så frister litt :)

men er det noe mer man må skifte da, eller er det kun de 8 listene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...