Gå til innhold

mkj
 Share

Anbefalte innlegg

t-skjorter 

gensrer

caps

iphone 4/5 cover

nøkkel bånd

store / små klistermerker

bimmers skilt til og ha i skiltramma om man stiller ut bilen sin

bimmers flag/banner

lighter

 

og kansje få en litt mer classy skrift i tilegg til orginalen, ikke bare blokk bokstaver, så vi litt "yngre" kan ha.. sjekk ut stanceworks og stancenation sine sider for litt tips, mye kult som selger bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

t-skjorter 

gensrer

caps

iphone 4/5 cover

nøkkel bånd

store / små klistermerker

bimmers skilt til og ha i skiltramma om man stiller ut bilen sin

bimmers flag/banner

lighter

 

og kansje få en litt mer classy skrift i tilegg til orginalen, ikke bare blokk bokstaver, så vi litt "yngre" kan ha.. sjekk ut stanceworks og stancenation sine sider for litt tips, mye kult som selger bra :)

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimmers er(var hvertfal før) med fonten Helvetica. Syns egentlig det var bra. Bimmers.no i den fonten var jo på en måte logoen. Var lett å kjenne igjen på skiltholdere og på klistremerker i bilruter. Trengte ikke å lese en gang. Man bare så det var bimmers med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimmers er(var hvertfal før) med fonten Helvetica. Syns egentlig det var bra. Bimmers.no i den fonten var jo på en måte logoen. Var lett å kjenne igjen på skiltholdere og på klistremerker i bilruter. Trengte ikke å lese en gang. Man bare så det var bimmers med en gang :)

 

Hei!

 

Kan opplyse om at Bimmers.no logoen er idag i fonten Helvetica Black ;)

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker den gammle butikken ja og bra det startes opp igjen. Les gjennom her nå og ser jo at gensere stadig kommer opp.

Så er personlig kunne jeg gjerne tenkt meg en genser (ikke hette genser) det hadde absolutt vært en slager ;)

Nøkkelringer.

Iphone deksler.

& Stickers.

 

..Er en vinner hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har noen stickers vi skal få lagt ut neste uke. Refleksvester også. Ellers sjekker vi muligheten for div. klær, men det krever endel logistikk, lager og diverse. Vi skal se hva vi får til framover ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har noen stickers vi skal få lagt ut neste uke. Refleksvester også. Ellers sjekker vi muligheten for div. klær, men det krever endel logistikk, lager og diverse. Vi skal se hva vi får til framover ;-)

hva blir prisen på stickers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva blir prisen på stickers?

Har ingen anelse enda. Må sjekke hva de forskjellige kostet å kjøpe inn, samt finne ut av hvordan vi løser Postens (hysteriske) portosatser først :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det går nok fint. Da blir det vel 10-20 kroner i frakt + konvolutt. Noen stickers er jo svære, og da må vi over 2 cm tykkelse inkl. innpakning for å unngå en stygg brett. Dermed er helv*@te løs med en gang... Skiltrammene ble også sendt som brev uten sporing. Kostet likevel 70 kr som a-post :shock:

 

Jeg heller mot å senke prisen på skiltrammene og heller sette en fast frakt på 60-70 kroner når vi bare får litt utvalg i nettbutikken. Time will show, som dem sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei. Her har jeg mange gode ideer om du vil drøfte det.

Driver produksjon av trykking på feks. klær, iskraper, minnepenner, foliestickers, lightere, fine skilter osv osv. Mye kult vi kunne laget for de som er bmw fans.

Send meg en mail på mats@superprint.no om det er int.

Her vil jeg gjerne være med å hjelpe til:)

 

Mvh Mats

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...