Eorke Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 t-skjorter gensrer caps iphone 4/5 cover nøkkel bånd store / små klistermerker bimmers skilt til og ha i skiltramma om man stiller ut bilen sin bimmers flag/banner lighter og kansje få en litt mer classy skrift i tilegg til orginalen, ikke bare blokk bokstaver, så vi litt "yngre" kan ha.. sjekk ut stanceworks og stancenation sine sider for litt tips, mye kult som selger bra mkj og Halvardhog reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 t-skjorter gensrer caps iphone 4/5 cover nøkkel bånd store / små klistermerker bimmers skilt til og ha i skiltramma om man stiller ut bilen sin bimmers flag/banner lighter og kansje få en litt mer classy skrift i tilegg til orginalen, ikke bare blokk bokstaver, så vi litt "yngre" kan ha.. sjekk ut stanceworks og stancenation sine sider for litt tips, mye kult som selger bra +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Bimmers er(var hvertfal før) med fonten Helvetica. Syns egentlig det var bra. Bimmers.no i den fonten var jo på en måte logoen. Var lett å kjenne igjen på skiltholdere og på klistremerker i bilruter. Trengte ikke å lese en gang. Man bare så det var bimmers med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Bimmers er(var hvertfal før) med fonten Helvetica. Syns egentlig det var bra. Bimmers.no i den fonten var jo på en måte logoen. Var lett å kjenne igjen på skiltholdere og på klistremerker i bilruter. Trengte ikke å lese en gang. Man bare så det var bimmers med en gang Hei! Kan opplyse om at Bimmers.no logoen er idag i fonten Helvetica Black \\ Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Da var de første 8 skiltholderne på vei til sine respektive bimmers En ting... Posten... Ikke mindre enn 70 kroner skulle de ha pr. forsendelse! Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Da var de første 8 skiltholderne på vei til sine respektive bimmers En ting... Posten... Ikke mindre enn 70 kroner skulle de ha pr. forsendelse! firste-skiltholdere.jpg Gode greier får montere de på bilen til helgen da regner jeg med mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Husker den gammle butikken ja og bra det startes opp igjen. Les gjennom her nå og ser jo at gensere stadig kommer opp. Så er personlig kunne jeg gjerne tenkt meg en genser (ikke hette genser) det hadde absolutt vært en slager Nøkkelringer. Iphone deksler. & Stickers. ..Er en vinner hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Vi har noen stickers vi skal få lagt ut neste uke. Refleksvester også. Ellers sjekker vi muligheten for div. klær, men det krever endel logistikk, lager og diverse. Vi skal se hva vi får til framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eorke Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Vi har noen stickers vi skal få lagt ut neste uke. Refleksvester også. Ellers sjekker vi muligheten for div. klær, men det krever endel logistikk, lager og diverse. Vi skal se hva vi får til framover hva blir prisen på stickers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 hva blir prisen på stickers? Har ingen anelse enda. Må sjekke hva de forskjellige kostet å kjøpe inn, samt finne ut av hvordan vi løser Postens (hysteriske) portosatser først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 feks stickers? Går ikke det ann og sende det som brev? Evt hvis de ikke er så store Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Joda, det går nok fint. Da blir det vel 10-20 kroner i frakt + konvolutt. Noen stickers er jo svære, og da må vi over 2 cm tykkelse inkl. innpakning for å unngå en stygg brett. Dermed er helv*@te løs med en gang... Skiltrammene ble også sendt som brev uten sporing. Kostet likevel 70 kr som a-post Jeg heller mot å senke prisen på skiltrammene og heller sette en fast frakt på 60-70 kroner når vi bare får litt utvalg i nettbutikken. Time will show, som dem sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 skiltholder med forums nickname Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matley Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Hei. Her har jeg mange gode ideer om du vil drøfte det. Driver produksjon av trykking på feks. klær, iskraper, minnepenner, foliestickers, lightere, fine skilter osv osv. Mye kult vi kunne laget for de som er bmw fans. Send meg en mail på mats@superprint.no om det er int. Her vil jeg gjerne være med å hjelpe til:) Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 En snus boks med bimmers logo og nickname Martin1993 og evi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå