ahj Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Da er M Performance felgene prøvemontert på min E87. Er ikke helt sikker på hva jeg syns... M Performance.jpg Bedre bilder kommer! Noen spørsmål: * Er det noen som vet hva korrekt dekktrykk er? * Jeg har kjøpt nye (brukte) dekk til felgene. Noen anbefaling mhp hvor jeg kan få montert disse i Oslo/Bærum? Det er vel ikke alle verksteder som bryr seg med å skifte dekk uten å selge de selv. Jeg monterte dekk på felg hos Euromaster, de brydde seg ikke om jeg hadde kjøpt dem der eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 RNJ synes det ble bra jeg.. bitte litt senk så er du i mål i mine øyne de aller fleste verksteder/dekkversteder legger om medbrakte dekk også.. men du får det vel gjerne inkludert hvis du handler hos de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 RNJ synes det ble bra jeg.. bitte litt senk så er du i mål i mine øyne de aller fleste verksteder/dekkversteder legger om medbrakte dekk også.. men du får det vel gjerne inkludert hvis du handler hos de Vianor dobler eller trippler prisen hvis du ikke har kjøpt dekk hos dem. Det fikk jeg beskjed om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Når jeg brukte vianor sist fikk jeg bare konge rabatt fordi jeg jobba i jernbaneverket og vi bruker de mye så det vet jeg ikke noe om og verkstedet til kompisen bruker de på ukurante felger.. men de har sikkert en god avtale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 fått på nye Felger i dag var jo litt spent på hvordan knten skulle bli.. så var rask med å prøvemontere og her er en Teaser av resultatet.. JA jeg skal være så hore at jeg skal la dere vente på skikkelige bilder før dere får se ser ihvertfall ikke ut som jeg kommer til å trenge spacer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Den slepper ikke så lett nå med sommer gummi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Ikke like lett.. men den slipper enda men kun når jeg vil da ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Det står sikkert en million ganger allerede, men jeg spør igjen jeg. Hva er dimensjoner og innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 18" 9,5 et43 bak 18" 8,5 et35 forran mener jeg å huske bakfelgene er egentlig til e46 på apex sine sider.. mens for felgene er de standard til 1 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snik Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Looking good! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 her er en liten videosnutt av hvordan bilen min høres ut under pådrag fra utsiden.. VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 ADVARSEL PHOTOBOMBING Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Som sagt meget pent.. Spørs om det blir noen sånne i juni... Hvor lang leveringstid var det? Har du bare en BMW senterkopp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 jeg var med på gruppekjøp.. men det gikk veldig fort.. en uke fra jeg betalte eller noe.. ja 3 apex sentrokopper og 1 bmw senter kopp skulle sette Bmw senterkopper på alle men det var ikke apex senterkoppene enige i da de sitter noe inn i helvete.. så vil jeg ikke skade felgen heller.. Mere PhotoBombing: håper alle med ISDN linje kan tillgi meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Prøvde du å veie felgene med dekk, kontra originalhjulene? Hadde vært gøy å se forskjellen... Noen (minus)kilo i uavfjæret og roterende masse vil nok gjøre underverker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå