mkj Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2013 Da ble det handel gitt. Fikk en veldig bra pris på en bil i usannsyling god stand såvidt jeg kan skjønne Ble den 520'en nevnt 4 poster opp. Tror jeg fant 2 rustbobler, en mikroskopisk bulk og 2 riper i alt. Noen småting jeg anser som bagateller var det selvfølgelig. Typisk pikselfeil i instrumentene, en formotstand(?) til klimaen bør skiftes, en knekt antennepisk og vindusviskern på bakruta. That's it. Mye nytt og grei historikk. En dag man kan kjøre ut i en gammel Transit og komme rullende hjem igjen med en BMW er en god dag. Fredrik, -Roger-, evi og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet Oktober 25, 2013 Skrevet Oktober 25, 2013 Da ble det handel gitt. Fikk en veldig bra pris på en bil i usannsyling god stand såvidt jeg kan skjønne Ble den 520'en nevnt 4 poster opp. Tror jeg fant 2 rustbobler, en mikroskopisk bulk og 2 riper i alt. Noen småting jeg anser som bagateller var det selvfølgelig. Typisk pikselfeil i instrumentene, en formotstand(?) til klimaen bør skiftes, en knekt antennepisk og vindusviskern på bakruta. That's it. Mye nytt og grei historikk. En dag man kan kjøre ut i en gammel Transit og komme rullende hjem igjen med en BMW er en god dag. Gratulerer så mye med god bil Bare få bytta de frontlyktene i originale Skulebollen reagerte på dette 1
mkj Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2013 Næjs.. Skal pinstripe den og sette på bags. Drop it like it's hot liksom. Neida... Ja, hva i all verden?! Jeg ble ikke akkurat overbevist da selger sa han syns at chromelykter var en kjempeidé da han monterte dem for et års tid siden. Lyser godt gjør dem i alle fall, om ikke annet.. Skal først konsentrere meg om feilene nevnt over, så får vi se. Har tanker om en annen "påkost-bil" på nyåret en gang. Får se hva det blir til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå