Gå til innhold

Beste BMW til rundt 50.000?

mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Da ble det handel gitt. Fikk en veldig bra pris på en bil i usannsyling god stand såvidt jeg kan skjønne ^_^

Ble den 520'en nevnt 4 poster opp. Tror jeg fant 2 rustbobler, en mikroskopisk bulk og 2 riper i alt. Noen småting jeg anser som bagateller var det selvfølgelig. Typisk pikselfeil i instrumentene, en formotstand(?) til klimaen bør skiftes, en knekt antennepisk og vindusviskern på bakruta. That's it. Mye nytt og grei historikk. En dag man kan kjøre ut i en gammel Transit og komme rullende hjem igjen med en BMW er en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det handel gitt. Fikk en veldig bra pris på en bil i usannsyling god stand såvidt jeg kan skjønne ^_^

Ble den 520'en nevnt 4 poster opp. Tror jeg fant 2 rustbobler, en mikroskopisk bulk og 2 riper i alt. Noen småting jeg anser som bagateller var det selvfølgelig. Typisk pikselfeil i instrumentene, en formotstand(?) til klimaen bør skiftes, en knekt antennepisk og vindusviskern på bakruta. That's it. Mye nytt og grei historikk. En dag man kan kjøre ut i en gammel Transit og komme rullende hjem igjen med en BMW er en god dag.

Gratulerer så mye med god bil :) Bare få bytta de frontlyktene i originale ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næjs.. Skal pinstripe den og sette på bags. Drop it like it's hot liksom. Neida... Ja, hva i all verden?! Jeg ble ikke akkurat overbevist da selger sa han syns at chromelykter var en kjempeidé da han monterte dem for et års tid siden. Lyser godt gjør dem i alle fall, om ikke annet.. Skal først konsentrere meg om feilene nevnt over, så får vi se. Har tanker om en annen "påkost-bil" på nyåret en gang. Får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...