carlhaakon Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Ett par bilder tatt av bruks bilen hsd, Andy520iA, Eksos og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Likte denne, De Hartge hjula passer e36 bra synes jeg Noen planer fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Kledelige felger og rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Fantastisk fin bil. E36 er fremdeles fine biler synes jeg. Før jeg fikk tak i den e34 en jeg har nå,var jeg og på jakt etter e36.Men var ikke lett å finne gode eksemplarer.Men denne så jo super ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Selge hjula?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Likte denne, De Hartge hjula passer e36 bra synes jeg Noen planer fremover? Usikker, jeg skal enten selge den. ellers så avskilter jeg den og setter den bort i vinter. har planer om og få gjort litt på 328en i vinter Selge hjula?? Hjula er ikke til salgs egentlig. da må prisen være helt rett ellers er det ikke aktuvelt Fantastisk fin bil. E36 er fremdeles fine biler synes jeg. Før jeg fikk tak i den e34 en jeg har nå,var jeg og på jakt etter e36.Men var ikke lett å finne gode eksemplarer.Men denne så jo super ut. Takk for det tror ikke det er så lett og få tak i dem lenger. dette er også en orginal m tech induvidual bil så ikke mange igjen av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Hva er rett pris på hjula a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Hva er rett pris på hjula a? Sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Ble bra denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Ble bra denne takk ble vel bedre en den var når jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 hvor senket er bilen? Super fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 hvor senket er bilen? Super fine felger Den er vel ikke senket max. senket så jeg får kjørt rundt i byen her. men skrur den noen runder før treff osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Den er vel ikke senket max. senket så jeg får kjørt rundt i byen her. men skrur den noen runder før treff osv Ser den. Vurderer senk på min. Men hater å ha en ubehagelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Spørs jo helt hva du mener med ubehagelig det veldig fin og kjøre denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå