Freakshow Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 er vel på tide med oppdatering her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Desember 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2015 det er vel ikke allverden å skrive om av oppdateringer her Har dog kjøpt ny bruksbil..en brukbar F25Så det er vel på tide å selge noen biler snart,legger vel ut både E91, og E81 for salg om ikke så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 20, 2015 Share Skrevet Desember 20, 2015 Så pen ut! Flere bilder og mer info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 nye felger på e24'en ser jeg, det kan du jo skrive litt om Grattis med ny bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 (endret) He He... Siden Style 132 felgene var en reserveløsning i år så... Ja har handlet nye felger til E24n, de er bare testmontert fremme foreløpig.De trenger litt polering av lepper, men ellers er de i grei stand. det er 4 stk 8,5x18 ACS type II 3-delte.Så får jeg se om jeg skal bytte lepper fremme og bak etter bilen er godkjent. Det er sendt fjærbein til H&R i tyskland for å lage coilovers, håper jeg får disse i retur rett over på ny året.. Overhalte bremser som bare venter på nye fjærbein..Tror ikke det er solgt noen av disse i norge tidligere så blir spennende å se.. Nye brukisen er en 12 X3 med 2L diesel M-sport med sånn passe med utstyr... ikke noe utenom det vanlige altså.M-sport PanoramaSport hel skin Navi proff + bluetoothHI-FI lys pakkevarme i M-sport rattetElektrisk hengerfeste +++++++++ Så hvis noen nå trenger eller har lyst på en E91 eller E81, så skal disse selges.Bare å rope ut om noen har lyst til å gjøre en god deal før de havner på Finn. Div felger osv skal også selges, litt mye å ta var på nå Det er ikke mye tid til å holde på med egen bil om dagen.Driver å holder på "litt" med en 964 til en kamerat så greit å få ferdig den først. Detailing tatt litt lenger Tror det kommer til å bli en grei bil Begynner å nærme seg nå, fått montert en del igjen.Fått sammen motor med ny rustfri eksos. div renoverte deler.Bremser er montert, ny lakkerte calippere og nye skiver ++++Polert opp å renovert en haug med små deler... skrubbet understell i en haug med timer osv osv osv Endret Desember 21, 2015 av Tyggern BjornarHS og BMW E30 325 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Litt av en detailingjobb du gjør, ja! Får følge med etter S&S-tråd på DCN da Så flott ut den X3'en din også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 Viktig å ha litt å holde på med Venter svar angående lepper til ACS hjula bak. Så blir spennende å se.Må bare ha tak i noe dekk for test fitt. 205-215/40R18 håper jeg blir bra. mulig også med 225 Nyggen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå