Coretrax Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Da har jeg endelig ordna meg en 525DA E60 fra 2007 med ganske greit med utstyr Full M pakke ut og innvendig M felger Sort taktrekk lav km stand 50/50 senk Led i AELed i SpredereLed skiltlys Nye Bilder etter Senk 1/2 2/2 Bilde av bilen med nye lys i dagslys (Mobil bilde) Nattbilde (mobil med Blitz) skal finne noen med kamera i dag for bedre bilder Planer for 2015: M5 kit rundt hele Lyd oppgraderingLavere eller ratt koste på Luft senking spare til hel lakkering ingen farge bestemt enda justerbare tårnlagre (camber) m5 eksos strak rør i hele veien til m5 eksosen litt bedre lyd da oppgradere Idrive til siste versjon mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Flott bil blir nok bra med planene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 Takk takk har noen Forslag til noen "Upgrades" kanskje noe kommer fra Nissen i år under treet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Personlig syns jeg for å ikke ødlegge bilen så kan du egentlig bare krysse nei på de linkene der Eneste er leppa, den blir bra men på GS må man jo ut med en formue kontra ebay som selger akkurat samme varen LED ae og spredere er nok det beste da får du likt lys og farge, sjekk LED tråden for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Pærer til AE blir å bestille etter jul, men spredere er bestilt i dag blir nok pære bytte ut og innvendig + Leppe som blir gjort + Sports speil hvis jeg finner noen (speil altså) men må finne hva slags lakk kode jeg har, regner med at Carbonsvart ikke er "Blå" min er litt nærmere "Imperial Blå" eller Azurite Black" mens vognkortet ikke har dette innført ettersom hele bilen er Omlakkert av Forige eier grunnet steinsprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Karbonsort er litt blålig jo, om det var det du mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Karbonsort er litt blålig jo, om det var det du mente. Min er nesten Mer blå en svart mørk mørk blå i lys og svart endamørkere blå i mørket/natten (Svart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Skal se om jeg klarer å få tatt et Godt bilde i et Lyst Rom/sted i morgen hvor jeg ikke er på Skolen eller på Jobb på Morgenen, se om jeg får fram Fargen ordentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Ville også vurdert M5 baklukeinnsats, det gjør det velt helt og pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 GSbildeler.no har noen og 40% rabbat på leppa nå intill 31.12.13 så er nå til 2 790,00 kr istedet for 4 191,20 kr. eller er det noen som er på Ebay som passer org Mtec fanger til bedre pris? finner ikke noen til Mtec fleste er til org Fanger uten mtec.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 GSbildeler.no har noen og 40% rabbat på leppa nå intill 31.12.13 så er nå til 2 790,00 kr istedet for 4 191,20 kr. eller er det noen som er på Ebay som passer org Mtec fanger til bedre pris? finner ikke noen til Mtec fleste er til org Fanger uten mtec.. :/ Synes du virkelig den leppa er fin på E60? Synes fronten blir så rotete. Men om du skal ha den kan du like gjerne kjøpe på GS, ser at det kommer på samme pris å bestille på eBay om du inkluderer både frakt og mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/123/962845 Synes den ikke er så rotete når man får den på så blir den Pen Helhetlig synes jeg da men alle til hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Har den lippa på min e60 å den kler den perfekt så den anbefales;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Skal du ha frontleppe ville jeg ikke vurdert noe annet enn Hartge sin versjon eller originale splittere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Desember 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2013 @Saltkjelen synes Hartage er fett men trur jeg holder meg til Mtec på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå