Gå til innhold

Gladnyhet for import av entusiastbiler


SigurdE36
 Share

Anbefalte innlegg

En 14år gammel m3 e46 vil ha en reduksjon på 8% det er noen tusen det da

Ja, alt en kan få med seg ekstra er jo gull, men på en 2002 mod M3 vil det utgjøre 19000kr, er vel ikke de pengene som avgjør om man har muligheten til å kjøpe en eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alt en kan få med seg ekstra er jo gull, men på en 2002 mod M3 vil det utgjøre 19000kr, er vel ikke de pengene som avgjør om man har muligheten til å kjøpe en eller ikke.

Må rette på meg selv her, gjorde en bra regnefeil. Er faktisk 63000kr det vil utgjøre. Så ja, det er jo en vesentlig forskjell :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva dette vil utgjøre på en 2002 E39 M5? Disse har jo vært svært så gunstige å ta inn på alternativ :)

Vil bli 112000kr billigere neste år om en regner med hva den koster å ta inn i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bli 112000kr billigere neste år om en regner med hva den koster å ta inn i dag.

Såpass ja, da har man jo nesten spist opp det som det lønnet seg å ta på alternativ. Disse sparte man jo rundt 150 000 kr å ta på alternativ sist jeg sjekket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg må kjøpe meg Z4 igjen til neste år. Denne er inn på 405000 neste år, da er de kanskje mulig å selge igjen også :bounce:

Så vil det være mulig å få en 2006/07 mod 3.0si coupe med under 100 000km til rundt 250000. Da begynner disse å bli billige også....

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-z4-m-coup-xenon-navi-prof-bluetooth-klimaautom-linkenheim-hochste/186420544.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=55&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vil bli 112000kr billigere neste år om en regner med hva den koster å ta inn i dag.

Er du helt sikker på at det er riktig?

I følge Mobile24 så får E39 M5 en avgiftsreduksjon på skarve 8000 kr i det nye statsbudsjettet....

http://www.mobile24.no/details.htm?id=186390124&offset=6&source=mob&type=autos〈=nor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mobile24.no regner ut både årets og neste års totalpris. Ser for tiden mye på e46 330i cab i perioden 03-06, de blir ca 50.000,- billigere fra neste år av :)

 

Er det m3 3,2 du har hatt beregning på over her, BmwChris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobile24.no regner ut både årets og neste års totalpris. Ser for tiden mye på e46 330i cab i perioden 03-06, de blir ca 50.000,- billigere fra neste år av :)

Jeg tror kalkulatoren til Mobile24 er litt feil også fra tid til annen, 1980 E12 M535I blir 4200 kroner dyrer over nyttår. Den skal da ikke ha noen forandring i avgiften da den er veteran fra før av ;)

Men det er litt kjedelig ja for de som sitter med disse bilene til salgs, heldigvis så er det forhandlere som sitter med de dyreste eksemplarene. Det er iallfall fantastisk at det endelig går riktig vei :)

Åh, ikke det at jeg stoler blindt på den kalkulatoren, men har fått inntrykk at den stemmer veldig bra. Uansett så stemmer den når det kommer til 330ci. :)

Ja den er også ganske presis på de aller fleste biler, men på noen så tuller den fælt. Men det er sånn at du skjønner at noe er galt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...