Ole.Jordan Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Min flotte e34 Bilen har bare rullet 180k og er i god stand! Utstyrsliste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Velkommen til Bimmers og gratulerer med en skikkelig go'bil! Ser jo ut til at du har brukbart med utstyr også, og 525i med manuell er ikke feil Hvordan er tilstanden på denne da, rust og sånn? Noen planer? Ole.Jordan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Meget flott bil med riktig motor Hold den pen og original så har du en god bil her i mange år, dette er gode motorer som er laget for å vare. Det som jeg synes er litt rart er at min 520I er produsert nøyaktig en måned (på dagen faktisk) før din, men jeg har original breifront men ikke du....? Dette var da faceliften for modellåret 1994 på E34. Ole.Jordan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole.Jordan Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Norbakken: Takk for det:) Veldig lite rust men noe er det.. Noen bobler i lakken på framskjermen og litt med tanklokket, men dette skal bare pusses ned og lakkes opp igjen.. Det er også begynt litt rundt jekkfestene etter noen har vært litt galen med orginaljekken Ellers strøken:) Fredrik 90: Takker:) Planer om å holde den så orginal som mulig:) Digger kjørekomforten som den er nå! Hmm rart.. Jeg er fan av smalfront så gjør meg ikke noe sånn sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrthorsø Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Gratulerer med en skikkelig go'bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KLB Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Gratulerer med en flott bil Sent fra padda ved hjelp av Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole.Jordan Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Takk takk folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Hiver meg på her jeg og. Virkelig pen e34 du har fått.Liker planene med å holde den som du skal.. Gøy med folk som hiver seg på e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Digg med fin fil og lav km stand sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole.Jordan Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Kult at dere liker bilen Er ikke værst din e34 heller sveigis! Følger med tråden din, men sier ikke så mye Samme til deg crabfish Hadde ikke vært dumt med den motoren du har.. Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Grattis med grom førstebil,ikke feil med 525 og manuell nei;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole.Jordan Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2013 Bestilte nye lykter fra koed da det var dugg i de orginale. Byttet like godt til svarte Hella lykter da disse ser mye bedre ut etter min mening De nye lyktene De gamle lyktene Klarte selvfølgelig å knekke koppene bak lyktene når jeg skulle ta de av. De satt som bare f... Limte de inntil jeg får tak i nye! Ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Herlig bil! Denne har jeg ikke sett på finn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Det der ble en veldig smakfull oppgradering må jeg si! DE-lykter sitter som et skudd på E34. Et tips videre hadde kanskje vært å bytte til chrome-pærer i blinklysene dine, da hadde du blitt kvitt det oransje som vises nå. Og så kunne du kosta på deg nytt skilt og hvite blinkers på sidene Men veldig pen bil, gleder meg til fortsettelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Det der ble en veldig smakfull oppgradering må jeg si! DE-lykter sitter som et skudd på E34. Et tips videre hadde kanskje vært å bytte til chrome-pærer i blinklysene dine, da hadde du blitt kvitt det oransje som vises nå. Og så kunne du kosta på deg nytt skilt og hvite blinkers på sidene Men veldig pen bil, gleder meg til fortsettelsen! Chrome pærer har han vell køpt:) Ligger i eksa sammen med lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå