Gå til innhold

Designer
 Share

Anbefalte innlegg

Huff jo :/ Fredagen ble litt for vill, så jeg orka ikke en damn shit, var så kvalm :P Så jeg ble liggende der å slappe av/sove med full Air Con hele dagen.  ](*,)

Blei jo forkjøla selvfølgelig da  <_<  Så lørdagen kunne jeg vært foruten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jo :/ Fredagen ble litt for vill, så jeg orka ikke en damn shit, var så kvalm :P Så jeg ble liggende der å slappe av/sove med full Air Con hele dagen.  ](*,)

Blei jo forkjøla selvfølgelig da  <_<  Så lørdagen kunne jeg vært foruten :P

Så at du lå å sov på utstillingen :P visst det var du som lå i førersetet mens bilen gikk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, huff.. Fin bil hadde du i hvert fall :)

Takk :)

Haha du var ikke den eneste som lå å sov i bilen me full AC på både meg å dama blei syke var driiiiit fin den bilen din hvertfall ! Blei helt starstruck når jeg så den

Var da enda godt  :P  hehe takk takk :) 

Nå er det endelig 3 ukers ferie som står for tur, skal bli digg  :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Fikk rotet meg til å ta en liten motorvask i ferien, noe jeg tror den aldri har hatt :P Så gjorde en enkel vask med spyling og Meguairs Engine Cleaner. 

post-75771-0-91068300-1407863385_thumb.j

I tillegg så var det slutt på temp. knappene i klimapanelet mitt. De var sprekt på midten alle 4 da jeg kjøpte bilen og nå datt 3stk fra hverandre. Så da var det bare å komme seg inn på ebay å handle. Ikke akkurat deilig å være låst på en tempratur :P
Så det var digg å få styrt igjen :)

post-75771-0-07418600-1407863405_thumb.j
post-75771-0-93822500-1407863424_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte også på nye M striper i grillen. Hadde striper før men de ble borte når jeg satte inn de sorte nyrene. 

Så jeg handlet inn noen nye og fikk idag satt de på :) Vet det er delte meninger om de, men personlig er jeg fan av de. ;)

post-75771-0-18305400-1407865176_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte også på nye M striper i grillen. Hadde striper før men de ble borte når jeg satte inn de sorte nyrene. 

Så jeg handlet inn noen nye og fikk idag satt de på :) Vet det er delte meninger om de, men personlig er jeg fan av de. ;)

post-75771-0-18305400-1407865176_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...