Designer Skrevet Juli 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2014 Huff jo :/ Fredagen ble litt for vill, så jeg orka ikke en damn shit, var så kvalm Så jeg ble liggende der å slappe av/sove med full Air Con hele dagen. Blei jo forkjøla selvfølgelig da Så lørdagen kunne jeg vært foruten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Huff jo :/ Fredagen ble litt for vill, så jeg orka ikke en damn shit, var så kvalm Så jeg ble liggende der å slappe av/sove med full Air Con hele dagen. Blei jo forkjøla selvfølgelig da Så lørdagen kunne jeg vært foruten Så at du lå å sov på utstillingen visst det var du som lå i førersetet mens bilen gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juli 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2014 Ja stemmer dessverre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Haha, huff.. Fin bil hadde du i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Haha du var ikke den eneste som lå å sov i bilen me full AC på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juli 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2014 Haha, huff.. Fin bil hadde du i hvert fall Takk Haha du var ikke den eneste som lå å sov i bilen me full AC på både meg å dama blei syke var driiiiit fin den bilen din hvertfall ! Blei helt starstruck når jeg så den Var da enda godt hehe takk takk Nå er det endelig 3 ukers ferie som står for tur, skal bli digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Fikk rotet meg til å ta en liten motorvask i ferien, noe jeg tror den aldri har hatt Så gjorde en enkel vask med spyling og Meguairs Engine Cleaner. I tillegg så var det slutt på temp. knappene i klimapanelet mitt. De var sprekt på midten alle 4 da jeg kjøpte bilen og nå datt 3stk fra hverandre. Så da var det bare å komme seg inn på ebay å handle. Ikke akkurat deilig å være låst på en tempratur Så det var digg å få styrt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Satte også på nye M striper i grillen. Hadde striper før men de ble borte når jeg satte inn de sorte nyrene. Så jeg handlet inn noen nye og fikk idag satt de på Vet det er delte meninger om de, men personlig er jeg fan av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Satte også på nye M striper i grillen. Hadde striper før men de ble borte når jeg satte inn de sorte nyrene. Så jeg handlet inn noen nye og fikk idag satt de på Vet det er delte meninger om de, men personlig er jeg fan av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 liker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 vurdert å flytte skiltet opp? men pen bil ellers da! Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 vurdert å flytte skiltet opp? men pen bil ellers da! Heh ja du er ikke den første som nevner det Har lyst på en slik magnet løsning, men har ikke fått rota meg til det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 neimen da fjerner du skiltet! bedre det en å ha det der nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Blei stoppa da når jeg hadde det i ruta, så det liker de nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Ha det i frontruta blir du stoppet så si at du ble tipset på bt om å feste det med dobbeltsidig teip, men falt nettopp av... Det skjedde faktisk meg, og fungerte 3 ganger, til jeg ikke gadd mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå