Designer Skrevet September 28, 2014 Forfatter Share Skrevet September 28, 2014 Lite som skjer spennende som skjer her om dagen annet enn å bruke bilen. Tok noen bilder av den i det fine høstværet som vi har akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Kule bilder, og fet bil men jeg begriper ikke hvorfor du har skiltet der nede. ser ikke bra ut. Hvordan holder folien? ikke noen skader i den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Hehe ser jo på forige side at det med skiltet er litt diskutert ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Kule bilder, og fet bil men jeg begriper ikke hvorfor du har skiltet der nede. ser ikke bra ut. Hvordan holder folien? ikke noen skader i den enda? Hehe ser jo på forige side at det med skiltet er litt diskutert ja Takk ja hehe skal opp. Må bare finne riktige magneter. Ikke tenkt så på det i det siste Folien holder bra. Ingen skader litt riper under frontfanger...min feil...-,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Noe nytt her? Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Nei ikke noe nytt, bilen har ikke blitt brukt i vinter. Har latt den slippe for salt og møkk Skal selge den når det er tid for sommerhjul igjen. Fikk et problem før jeg satte den bort. Den må kinnes en stund før den kommer i gang og går ekstremt dårlig, kjenner fjusking mens man kjører. Tok diagnose og fant ingeting. Leste meg opp at det kunne minne om en gåen kamsensor, men det skulle vel kommet opp som feilmelding? Folk som har litt mer peiling enn meg har nevnt plugger eller en coil. Så skal sjekke dette når det som sagt blir mer vår/sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 14, 2015 Forfatter Share Skrevet April 14, 2015 Feilen var veivsensor, så bestilte ny, u.org fra koed. Dette likte ikke M54n min, så går like dårlig om ikke verre . Men fikk igjen pengene og ny org. er bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 14, 2015 Forfatter Share Skrevet April 14, 2015 (endret) Så henta jeg meg ny bimmer i går kveld, en E92 320d. Så da er det ikke lenge før E39n blir lagt ut for salg Endret April 14, 2015 av Aamiljon HenrikSolberg og Mariuskv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 grattis då! rått Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 14, 2015 Forfatter Share Skrevet April 14, 2015 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Gratulerer med feit bil! Sleng ut tråd på den da Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 gratulerer med ny bil! Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 Takker Tråd kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 (endret) Da er tråd på den E92n lagt ut Aamiljon's E92 320d Endret April 23, 2015 av Aamiljon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2015 Da er min tid med denna over og solgt videre til en kompis. Så får se den nesten hver dag Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå