eivi91 Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Hei! Fattern har en 2013 525xd, og jeg lurer på å kjøpe han sort grill i julepresang. Ser at man får originale Performance nyrer hos koed for ca. 1200,- men er det verdt det? GS har også noen til 1090,- som jeg antar ikke er originale. Eller er det like greit å kjøpe noen på eBay til litt over 400? Har dere andre forslag? Ser man forskjell på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 De billigste er somregel matte, og det ser ikke pent ut etter min mening. Jeg hadde ikke vurdert annet enn originale BMW Performance. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivi91 Skrevet November 23, 2013 Forfatter Share Skrevet November 23, 2013 Det var disse jeg fant på ebay: http://www.ebay.com/itm/BMW-F10-F11-5-SERIES-BLACK-GLOSSY-SHINY-FRONT-HOOD-KIDNEY-GRILLES-2-PCS-graa-/151159101862?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2331c8d9a6&vxp=mtr Men tror nok Performance er veien å gå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Ta en titt på m5 grillen. Lekker den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Ville heller ikke vurdert noe uoriginale jalla-greier på en så fin bil, så gå for Performance i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Ville heller ikke vurdert noe uoriginale jalla-greier på en så fin bil, så gå for Performance i så fall helt enig, på en bil til nesten millen ny så sparer man ikke 500 spenn på å kjøpe jallaplast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå