Gå til innhold

Noen som er ute etter å tjene penger?

316
 Share

Anbefalte innlegg

Denne bilen skulle dere ha sett for 20 årsiden.Fytte grisen for en bil.Han som hadde den da var helt gal etter Bmw.Den ble passet på som om den skulle være hans lille baby.

Helt 100 prosent var den da med strøkent sportsinteriør,Alpina hjul osv.Jeg satt på med eieren av bilen da.(hjem fra fest).Desverre kjørte han som eide bilen da seg ihjel på sin andre baby Suzuki Gsx r 1100 samme sommer 1993.Etter det overtok broren bilen som i den tiden drev stort i bil og hadde store planer for bilen.Men etterhvert tok rus og drit overhånd og bilen ble stående i mange år før en annen overtok den.

Jeg var oppe forrige uke å så på bilen og ja der er masse å gjøre.Mer enn du ser på bilde.Dessuten er bilen neppe noe original Alpina.Er vel en klipp og lim bil .

Men for all del en bil som kan bli rå på alle mulige måter. Men 48000?Ja da finner en vel andre e21 som er bedre forfatning enn denne.Men for all del hans bil og hans salg.

Jeg ville egentlig kjøpt bilen å satt den istand en gang i og med dette var en bil alle i Arendal/Grimstad snakket om for 20 årsiden.Men nå er det toget gått for min del. ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt i å tjene penger men dette er på grensen til idioti med tanke på at det ikke er gjort noe med bilen. Man får også langt bedre 323er for denne prisen, ikke gode eksemplarer men bedre utgangspunkt en denne.

Men likevel så er dette helt klart en bil som bør taes vare på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt i å tjene penger men dette er på grensen til idioti med tanke på at det ikke er gjort noe med bilen.

Hvorfor må man gjøre noe med bilen for å tjene på den? Noen ganger kan man gjøre et godt kjøp, og selge bilen med gevinst uten å gjøre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48000?!!!!! Optimist, er rust i alle kroker, omtrent alt må byttes ut if av bildene, sinnsyk pris...!!!!

Helt riktig spør dere meg.;)

Den prisen som den var annonsert med første gang var riktig pris.Men som sagt,er jo lov å prøve seg selv om jeg tror at han brenner nok inne med denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...