KLB Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Registrerer rundt om kring at terskelen er rimelig lav for å slenge opp "M" logoen på bilen. Tidligere var jo denne "M"en ensbetydende med noe rått og sjeldent, men nå ser jeg denne bokstaven og disse fargene dukke opp i hytt og pine. At noen velger seg interiør og pynteting fra "M" serie er forståelig. Serlig ettersom håndverket er upåklagelig, ser bra ut, etc. Men jeg mener at å kjøre på med denne logoen i hekken, og i fronten uten noe annet enn pyntelister, og leppa er som å kjøre Lada med BMW logoen limt på panseret. Jeg blir sikkert skutt her nå, men hva er egentlig greia og hvor burde terskelen gå for å bruke dette på bilen? Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 bmw selv har jo begynt å tulle med dette for en eller annen grunn. Terskelen for m merker på bakluka her på forumet virker som rimelig høy ivertfall, dem som prøver seg på en slik spansk en uten m motor får somregel høre det rimelig kjapt. Spessielt på litt nyere biler har jo m merke i frontnyra blitt trendy, men det er etter min mening harry uansett hvilken motor man har, men har man ikke m motor er jo det direkte sært. Det bunner vell i "trøsykkel med utklipt rektangel fra isboks festa med klesklemme mot eikene slik at det lager lyd syndromet". KLB og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Tidligere var jo denne "M"en ensbetydende med noe rått og sjeldent M'en kan bety så mye. M-tech f.eks. "Tidligere" som du skriver... min e30 fra midt på 80-tallet var m-tech. Dvs. skjørter, frontspoiler osv. Den hadde da m-merke i hekken, i grillen og div steder i interiør. Slik var den levert fra BMW. Men det var ingen M3. M3/M5-merke på en ikke-M blir noe annet. Hadde man utstyr fra m-tech, girkule, ratt, spoiler, skjørter, seter osv. ikke nødvendigvis alt, var det også ofte m merke på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Er sterkt imot biler som ruller rundt med M merker på hekken som ikke er m i utgangspunktet. Har dessverre en ///M logo klistret på venstre siden av bagasjeromsluken på min e36 325i. Skjønner ikke hvordan tidligere eier synes det var en god ide å sette på noe sånt. Noen som vet hvordan man fjerner dette? Skal få gjort det så fort det blir litt varmt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 M'en kan bety så mye. M-tech f.eks. "Tidligere" som du skriver... min e30 fra midt på 80-tallet var m-tech. Dvs. skjørter, frontspoiler osv. Den hadde da m-merke i hekken, i grillen og div steder i interiør. Slik var den levert fra BMW. Men det var ingen M3. M3/M5-merke på en ikke-M blir noe annet. Hadde man utstyr fra m-tech, girkule, ratt, spoiler, skjørter, seter osv. ikke nødvendigvis alt, var det også ofte m merke på. Er ingen e30 guru, men er du sikker på at hekk emblemet ble levert originalt? 5 minutters google søk både på mtech 1 og 2 ga ingen bilder med dette ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Er en tråd om dette her, og det er et sårt tema som det aldri vil bli enighet om. I tillegg har jo BMW som nevnt klusset det til med M135i, M550D, og nå i det siste toppet det helt med at alle biler som leveres med M-pakke har M-merker på skjermene foran. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KLB Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2013 Er en tråd om dette her, og det er et sårt tema som det aldri vil bli enighet om. I tillegg har jo BMW som nevnt klusset det til med M135i, M550D, og nå i det siste toppet det helt med at alle biler som leveres med M-pakke har M-merker på skjermene foran. Ahhhh.... Så etter en slik tråd Ser at dette er såre greier....så da skal ikke jeg pirke mer i såret. Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Et viktig å skille mellom M-Tech/M-Sport og M-Motorsport. Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Er ingen e30 guru, men er du sikker på at hekk emblemet ble levert originalt? 5 minutters google søk både på mtech 1 og 2 ga ingen bilder med dette ivertfall. Her er et par prospekter fra 80-tallet hvor logoen synes, både foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå