Alpejohn Skrevet Desember 24, 2013 Skrevet Desember 24, 2013 Jeg har lyst på hydrobakluke.. Kunne tenkt meg servotronic også.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
1802tii Skrevet Desember 26, 2013 Skrevet Desember 26, 2013 Jeg har lyst på hydrobakluke.. Kunne tenkt meg servotronic også.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Hmm. 24/12. Jeg antar at du ikke fikk el luke i julegave i år??? Bmw E39 530d
Alpejohn Skrevet Desember 27, 2013 Skrevet Desember 27, 2013 Hehe, neeei, setter somregel ikke sånne ting på ønskelista Styrer heller med det ellers om året. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
lagunilla Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Skrevet Desember 29, 2013 Opp igjen. Har idag lagt merke til at Select og Info knappen ikke fungerer, men jeg vet at de er i stand. Det sies at MKII ikke støtter disse knappene, men jeg har MKIII som skal støtte de, men det gjør den ikke... Har prøvd å ta ut batteripolen uten hell.
740AV Skrevet Desember 29, 2013 Skrevet Desember 29, 2013 De knappene funker ikke hvis du har radio split-screen aktivert. Hvis jeg ikke husker feil, så kan det programmeres om med f.eks Navcoder.
lagunilla Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Skrevet Desember 29, 2013 Så hvis jeg bytter over fra split til full på settings, vil de funke? BMW scanner kan ikke kode om sånt da? Edit: Funka ikke med BMW scanner eller å bytte til fullscreen på settings.
Alpejohn Skrevet Desember 30, 2013 Skrevet Desember 30, 2013 Select, er ikke den kun til kassett? Kan teste etterpå. Edith: Select funker ikke når cd spiller/radio/kassett/aux er slått av, ikke info heller. Slår jeg på cd, funker select, og info, info er noe TP greier.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
740AV Skrevet Desember 30, 2013 Skrevet Desember 30, 2013 Jeg brukte Navcoder. Enkelt å fikse det med det programmet http://www.ebay.com/itm/251396012432?redirect=mobile
lagunilla Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Skrevet Desember 30, 2013 Takk for linken 740AV, er bestilt. Alpejohn@ Takk for at du tok deg tid til å teste. Har en kompis som har en 525d med 16:9 navi. Har prøvd hans istad, når han velger mode/cd (cd-veksler) så kan han velge bl.a random osv. Et spørsmål til. Hvorfor får man ikke opp tittel, album ogsånt på skjermen? Står bare feks CD 2-07
awt Skrevet Desember 30, 2013 Skrevet Desember 30, 2013 CD-veksleren må være fra 2005(?) eller senere for å støtte id3-tags.
Alpejohn Skrevet Desember 30, 2013 Skrevet Desember 30, 2013 Tror det stemmer at den må være nyere. eller at du har den som leser mp3 plater. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
lagunilla Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Skrevet Februar 11, 2014 Opp! Idag fikk jeg IBUS kabelen, og fått lasta ned Navcoder for 20€. Kobla alt opp, men fikk ikke tid til å kode om fra mono til colour på navien, men på vei hjem funker verken navigasjonen eller blinklyset. Lampene blinker, men på instrumentet viser ikke tegnet. Samme med fjernlyset. Noen som har noe idé her?
Alpejohn Skrevet Februar 11, 2014 Skrevet Februar 11, 2014 Bare så du er obs, så er det mulig du må ha klar en oppdaterings cd med software til mk4 når du bytter til color fra mono. Jeg prøvde dette bare på gøy en gang, skjermen ble svart og ingenting funket mener jeg og huske. Som et siste håp satte jeg inn v32 software cden og da startet alt og oppdatere (selv om jeg hadde siste versjon fra før), og plutselig virka alt igjen. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
lagunilla Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Skrevet Februar 12, 2014 Har siste versjon, altså v32 så vi får håpe det skjer noe etter jobb. Takk for hjelpa, men sitter fortsatt med instrument clustret som ikke viser noe tegn. Prøve å restarte systemet med BMW Scanner kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå