Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg skal kjøpe meg en F10 2011 modell som har dette anlegget: S677A HiFi system Professional DSP. Kan det stemme at dette er det beste anlegget fra BMW i F10 2011 modell?

Takker for svar ! :)

Skrevet

Det var nok det beste i 2011, men det er ikke det beste man kan få til disse bilene om man tar med alle årsmodeller.

Skrevet

Såvidt meg bekjent var ikke Harman Kardon (688) og Hifi Professional (677) tilgjengelig samtidig, Harman Kardon kom senere, og var arvtageren til Hifi Professional. Prismessig ligger også disse to ganske likt. På e8x og e9x 1- og 3-serie var også 688 Harman Kardon arvtageren til 677 Hifi Professional/Logic7, men her var det kun nytt navn og utstyrskode som var forskjellen, så spørs om det ikke er det samme på F1x også.

Det beste er forøvrig 6F2 Bang & Olufsen high-end surround sound system til den nette sum av 43700,-. :) (Dette var heller ikke tilgjengelig i 2011.)

Skrevet

Stemmer som awt skriver, Harman Kardon (688) er arvtageren til HiFi professional (677), som kom nå på 2014 modellen med facelift. Antar de er ganske like.

6F2 B&O kom i 2012 tror jeg.

• 5 months later...
Skrevet

DSP står for "digital sound processing"(?), og som navnet sier er dette digital lydprosessering. Dette er igrunn mest et uttrykk som ble benyttet på e38 7-serie, e39 5-serie og e53 X5.

Hva din bil har må du nesten finne utav selv, f.eks. ved å sjekke ut bilens utstyrsliste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...