slettaas Skrevet Juli 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2019 Var ute her en kveld å holdte på med en av bilene da naboen kom bort å spurte hva planen var med denne (En E28 525) som står utaforr garasjen her. -Den der må det sveises rust på før den kommer på veien svarte jeg. Da sa han at det var bare å låne apparatet hans. 😃 Så da har jeg begynt å tilpassa biter i bakre hjulhus, inn mot kanaler. Typisk plass på E28. Skal legge 2k epoxy inn i kanal samt sveisgrunning. Noen bilder: sveigis og hsd reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juli 27, 2019 Share Skrevet Juli 27, 2019 Kjøp deg stålbørste til vinkelsliper på biltema, så går understellsmassa bort på ett blunk regner med det er med mison gass og ikke flusstråd? Hagmans har bra og billig 2k epoxyprimer som du kan male med kost, blandes 50/50. Bare la den stå litt før du maler, ellers er den litt tynn. viktigeste er å holde deg unna owatrol/arcanol, bengalakk, emaljelakk og hammerslagslakk o.l. det har ingen verdens ting å gjøre på bil da det står seg veldig dårlig mot fukt og mekanisk slitasje. men virker som du har planen på det mtp epoxy allereie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Juli 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2019 15 timer siden, hsd skrev: Kjøp deg stålbørste til vinkelsliper på biltema, så går understellsmassa bort på ett blunk regner med det er med mison gass og ikke flusstråd? Hagmans har bra og billig 2k epoxyprimer som du kan male med kost, blandes 50/50. Bare la den stå litt før du maler, ellers er den litt tynn. viktigeste er å holde deg unna owatrol/arcanol, bengalakk, emaljelakk og hammerslagslakk o.l. det har ingen verdens ting å gjøre på bil da det står seg veldig dårlig mot fukt og mekanisk slitasje. men virker som du har planen på det mtp epoxy allereie Takk for tips. 😃👍 Stålbørste til bormaskin har jeg, bruker det inni der før jeg legger på hagmans. Etter sveis legger jeg på også hagmans på bart stål å raptor i hele hjulhusa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 28, 2019 Share Skrevet Juli 28, 2019 Som vanlig bra dette Erik 😀,men 525 ,er det en annen en det ? Detter litt av her skjønner du 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Juli 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2019 6 timer siden, sveigis skrev: Som vanlig bra dette Erik 😀,men 525 ,er det en annen en det ? Detter litt av her skjønner du 😀 Ja, det er en annen. Tenkte å ikke blande den inn her🤣 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Juli 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2019 La 2k epoxy igårkveld å fått tetta et hull idag. Godt hva man er ferdig med. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 31, 2019 Share Skrevet Juli 31, 2019 Bra 😀 Og enig med deg ,bra med alt enn får ferdig . slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet August 9, 2019 Share Skrevet August 9, 2019 2 stk E28, ikke værst det. Godt noen har tid til å ta vare på disse. Lykke til med sveising, leser at du har planen klar. Haggmanns 2k er samme som jeg ble anbefalt av den lokale lakk sjappa å bruke. slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet August 10, 2019 Forfatter Share Skrevet August 10, 2019 19 timer siden, Mortenej skrev: 2 stk E28, ikke værst det. Godt noen har tid til å ta vare på disse. Lykke til med sveising, leser at du har planen klar. Haggmanns 2k er samme som jeg ble anbefalt av den lokale lakk sjappa å bruke. 2stk e28, 1stk e30 å 1stk Opel rekord 83mod brukis, som er pendlebilen😝 Men skal 525en reddes, må jeg finne noen som kan bytte hele h. Innerskjerm for meg, den som er der nå er ikke til å redde. Bilen var jo nydelig for 7år siden så er et trist syn å se den her den står nå. Her står den nå å skriker REDD MEG. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 10, 2019 Share Skrevet August 10, 2019 (endret) Oi dæven er den du har kjøpt ???😀😀 Husker at den var meget pen og var ikke klar over at den var sånn i innerskjerm . Ja denne må reddes uten tvil og må vel være noen som kan hjelpe deg med innerskjerm 😀 Endret August 10, 2019 av sveigis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 10, 2019 Share Skrevet August 10, 2019 Forresten hva gikk gale med denne liksom ? Feil eiere osv ? Nysgjerrig 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet August 11, 2019 Forfatter Share Skrevet August 11, 2019 18 timer siden, sveigis skrev: Forresten hva gikk gale med denne liksom ? Feil eiere osv ? Nysgjerrig 😀 Den har vel hatt samme eieren hele tiden fra den var pen, ligger gammel annonse her på bimmers da den er til sslgs for 80.000,- Den ble parkert da ene dempertårnet begynte å gi etter å har stått siden. Håpet er å finne noen som kan bytte den for meg i fremtiden. Starter å går. 👍 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 11, 2019 Share Skrevet August 11, 2019 Vet du hvilken senk som er på det første bildet ? pent var det hvertfall 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet August 11, 2019 Forfatter Share Skrevet August 11, 2019 4 timer siden, sveigis skrev: Vet du hvilken senk som er på det første bildet ? pent var det hvertfall 😀 Det var gsp coilovers😋 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 11, 2019 Share Skrevet August 11, 2019 Meget pent 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå