opeth84 Skrevet Februar 21, 2020 Share Skrevet Februar 21, 2020 På 9.2.2019 den 19.22, slettaas skrev: Nå sitter jeg her i skrivende stund å venter på at klokka skal bikke midnatt. Har vært så heldig å kommet over et Taurusrot mtech interiør, som jeg tror vil matche fargen på bilen meeget bra..😀 Interiøret kom jeg over inne på facebook da jeg snakka med en kar på messenger. Ligget i kjelleren hass i 8-10år. Det sto naturligvis 14t herifra😲 (stavanger) så jeg måtte ordne med frakt. Fant så en kar som skal kjøre 15t en vei i hiace nede til stavanger, så han kunne ta det med for meg👏😁 så inatt kjører jeg til berkåk for å plukke opp det nye interiøret til E28’n. Ååh, så utrolig flott interiør! Må si jeg liker valget ditt her! Dette kommer til og bli knall stilig i bilen din! Skal du ordne gulvteppe i samme farge eller forblir det slik du har det? Fulgte det med dørtrekk? Gratulerer med flott interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2020 11 timer siden, opeth84 skrev: Ååh, så utrolig flott interiør! Må si jeg liker valget ditt her! Dette kommer til og bli knall stilig i bilen din! Skal du ordne gulvteppe i samme farge eller forblir det slik du har det? Fulgte det med dørtrekk? Gratulerer med flott interiør! Gulvtrekket forblir svart ja😉 å alle dørtrekka har jeg og👍😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2020 Idag 21/2 så ble 528n eu godkjent😀 så nå har jeg bestilt skilta så da er det bare å tut å kjør😎 Ron Jeremy, Bimmerlorris og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 21, 2020 Share Skrevet Februar 21, 2020 1 time siden, slettaas skrev: Idag 21/2 så ble 528n eu godkjent😀 så nå har jeg bestilt skilta så da er det bare å tut å kjør😎 Gratulerer og kos deg masse nå 😀😀. slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2020 11 minutter siden, sveigis skrev: Gratulerer og kos deg masse nå 😀😀. Takktakk nå skal det bli masse kos bak rattet ja😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 21, 2020 Share Skrevet Februar 21, 2020 9 minutter siden, slettaas skrev: Takktakk nå skal det bli masse kos bak rattet ja😁 Kos deg .👍👍 Misunner deg..😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 25, 2020 Share Skrevet Februar 25, 2020 På 21.2.2020 den 18.40, slettaas skrev: Gulvtrekket forblir svart ja😉 å alle dørtrekka har jeg og👍😁 Ok Må gjerne få lagt ut bilder når interiøret på plass! Er veldig spent på hvordan det blir 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2020 14 timer siden, opeth84 skrev: Ok Må gjerne få lagt ut bilder når interiøret på plass! Er veldig spent på hvordan det blir 😁 Skal gjøre d😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2020 Deilig å kjøre e28 igjen!! 😁 opeth84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 27, 2020 Share Skrevet Februar 27, 2020 Nice! 😁 Kler bilen kjempe godt! E28 er sikkert kjempe artig bil og eie 😊 slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mars 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2020 Her går det mest i kjøring å masse vasking nå😁 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 13, 2020 Share Skrevet Mars 13, 2020 Det tror jeg på! Vises fort skitten bil med mørk farge, men samtidig positivt da du vasker bilen oftere og får bort den hersens salten som ligger strødd langs veiene nå🙄 slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mars 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2020 Snart fått tak i komplett ny bakfanger i shadowline. Begge disse delene på bildet er utgått, mangler venstre hjørne enda men det er å få kjøpt nytt👍🙂 sveigis og Bimmerlorris reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mars 23, 2020 Share Skrevet Mars 23, 2020 Ja her har det skjedd en masse morsomme ting siden sist jeg var inne og kikket 👍 Må si du har fått deg en flott 28 med mye godbiter på 👍 Får håpe du får vekk saltlaken på all den fine jobben du har gjort på undersiden 🙏🙈 slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mars 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2020 10 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Ja her har det skjedd en masse morsomme ting siden sist jeg var inne og kikket 👍 Må si du har fått deg en flott 28 med mye godbiter på 👍 Får håpe du får vekk saltlaken på all den fine jobben du har gjort på undersiden 🙏🙈 Jo takk for det. 🙂 Den blir spyla gjevnt samt at den får underspyling 👍 nå er jo sesongen straks igang uansett😁 Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå