Bimmerlorris Skrevet Mai 14, 2020 Share Skrevet Mai 14, 2020 2 minutter siden, slettaas skrev: Beige er ikke min favorittfarge, men det iriterer meg at det er fotspor i gulvet etter hver gang jeg bruker bilen😆 så spørs om det blir svarte gulvmatter i den i hvertfall😊 He he skjønner 😅 Du har blitt bitt av super-petimeter-basillen ja 😂👍 Er det stoffmatter du vil ha ? Jeg har de "fine" gummimattene i min. slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Mai 14, 2020 Share Skrevet Mai 14, 2020 (endret) Hehe. Jeg hadde en Mercedes gummimatte i syvern noen år. På den måten så tråkket jeg på Mercedes når jeg var ute og kjørte. Jeg vet, jeg kan være utrolig barnslig noen ganger. Jeg kan vel være enig med deg at lyse gulvmatter ikke er videre praktisk. Endret Mai 14, 2020 av Rune-K Bimmerlorris, slettaas og NilsP reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mai 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2020 (endret) 46 minutter siden, Bimmerlorris skrev: He he skjønner 😅 Du har blitt bitt av super-petimeter-basillen ja 😂👍 Er det stoffmatter du vil ha ? Jeg har de "fine" gummimattene i min. Ja desverre😂 Stoff ja👍, gummimater er kjekt på vinter å om bilen blir brukt i regn, noe denne ikke er særlig glad i😆 Endret Mai 14, 2020 av slettaas Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mai 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2020 39 minutter siden, Rune-K skrev: Hehe. Jeg hadde en Mercedes gummimatte i syvern noen år. På den måten så tråkket jeg på Mercedes når jeg var ute og kjørte. Jeg vet, jeg kan være utrolig barnslig noen ganger. Jeg kan vel være enig med deg at lyse gulvmatter ikke er videre praktisk. Haha😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå