slettaas Skrevet Mars 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2016 Fått levert bilen til rustsveising idag. Morten skulle prøve og få den ferdig sveisa til helga 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 blir vel bra med rustsveising? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mars 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2016 (endret) Ja, er det noen som kan det så er det vel han😀 Sinnsykt flink og bra arbeid spør du meg!!👍 Morten har sendt meg noen bilder der han har begynt så jeg kan legge ut dem. Slik så det ut. Du ser antydning til rust og plata har "løfta" seg eller begynt og bule oppover. Slik så det ut under😄 Som forventet.. Her er det slipt vekk og sandblåst vekk rusta. Tilpassing av ny plate☺️ Her er det smurt på volvo sin rustprimer. Dette er alle bildene jeg har fått hittil, ser meget bra ut så langt😃👍 Endret Mars 2, 2016 av slettaas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mars 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2016 (endret) Fikk noen flere bilder av jobben her ikveld☺️ Må si det er effektivt og bra arbeid som blir gjort! Fått på struktur. Grunning. ☺️👍 Endret Mars 2, 2016 av slettaas BimmerAnders, Sndvik og Morty999 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 må nå hjelpe til å få dissa gobila til å leve lengre Sndvik, liffi og slettaas reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 ja er nå en grunn til han heter Morten "dempertårn" Halvorsen liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 når fikk jeg det navnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 1 time siden, Morty999 skrev: når fikk jeg det navnet? tja du er vel en 87mod dvs du fikk det navnet på starten av 90 tallet Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 Blir bra det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mars 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2016 Har fått bilde av "ferdig" dempertårn på venstre side☺️👍 Har fått starta på høyre dempertårn nå. Sndvik og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mars 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2016 Da er det det litt demontering av en delebil som jeg skaffa for noen uker siden. går til huggern. Jævlig synd at denne ble krasja, og rammeskeiv da den er meget bra for rust. Bilen selges i deler og noe blir vel brukt på min egen 518. Den blir foresten ferdig rustsveisa imorgen, så må vel få henta den i løpet av uka😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 (endret) Her har det skjedd litt i det siste.. har fått sendt den røde 518'n på vrak, den ble totalt ribba først selvfølgelig.. Har begynt på rustsveising på den 518'n jeg og en kompis redda fra vrak, skal sette på bakstillinga fra den røde på den og prøve på eu-kontroll etterhvert. Prøver og sveise dempertårna og rusta selv på denne her:) håper på et greit resultat. Har sandblåst begge tårna nå så gjenstår og kappe ut nye plater og sveise i. Har også fått henta hjem M518'n fra rustsveising. meget bra arbeid som er gjort her! Dette holder nok i mange år til👍 Har også fått tak i et sett rondell d58 8,5 & 10" i 17" 😃 Endret Mars 29, 2016 av slettaas BimmerAnders og Sndvik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 blir bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet April 25, 2016 Forfatter Share Skrevet April 25, 2016 Bilen står bare parkert i garasjen. Har nettop kjøpt helt nytt frontblekk til bilen I helgen går turen til verdal på gatebiltreff, da skal jeg til en å kjøpe grenrør å radiator til m30b34 motoren jeg også skal hente i helga som kommer Motor skal gå igjennom en overhaling før den puttes i bil lin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå