Gå til innhold

Hvorfor er det ikke mulig og prate om noe som helst annet enn BMW i denne forumdelen?


Skulebollen
 Share

Anbefalte innlegg

Grupperingen det diskuteres , heter "annet bil og motor forum" , litt rart hvis man ikke kan diskutere bil på denne gruppe?

Skulle den egentlig hete " annet bmw bil og bmw bil motor forum" dvs andre bilentusister henvises til forum som broom o.l hvis man skulle diskutere bilrelaterte tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vits i å finne frem tråder som ikke omhandler BMW. Det finnes mange av dem og det er (dessverre?) praktisert litt ulikt opp igjennom årene. Jeg kan forstå at enkelte avgjørelser kan virke ulogiske, men vi forsøker etter beste evne å moderere iht. retningslinjene og føringene som er satt. Det vil på sikt komme en eller annen løsning som vil virke mer forståelig, men som tidligere nevnt er det en del som skal gjøres i forkant før endringer skjer. Dette skjer dessverre ikke over natten og noen endring vil ikke skje på denne siden av året. Husk: man kommer lengre med konstruktiv kritikk.

 

Når det gjelder den aktuelle tråden som startet all oppstandelsen har jeg følgende å si. Tråden omhandlet en Suzuki og det var et teknisk spørsmål. Det er forsåvidt greit nok at den omhandlet en Suzuki, men annet bil- og motorprat brukes ikke til tekniske spørsmål. Jeg kunne godt flyttet den til teknisk (hvor den ville hørt hjemme), men villkåret for at den skal ligge der er at det er BMW-relatert. Jeg går utifra at alle (de fleste) er enige om at det ikke vil være særlig artig med flere tråder i "annet delen" som omhandler andre merker og tekniske spørsmål. Nå kan jeg riktignok bare svare for min egen del, men jeg har ingen interesse av å bla side opp og side ned i annet bil- og motorprat med forskjellige kina/japse-biler og tekniske spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grupperingen det diskuteres , heter "annet bil og motor forum" , litt rart hvis man ikke kan diskutere bil på denne gruppe?

Skulle den egentlig hete " annet bmw bil og bmw bil motor forum" dvs andre bilentusister henvises til forum som broom o.l hvis man skulle diskutere bilrelaterte tema.

 

Da må jeg spørre om du kan lese om det er forskjell på "ANNET bil og motorprat" og "ANNEN bil og motorprat"???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ble laget i 2008 og det var på denne tiden andre regler og føringer for hvordan ting skulle være, samt en helt annen aktivitet her inne. Det som kanskje ville vært okei i 2008 ville ikke vært akseptert i dag. Vi har ikke latt reglementet hatt en tilbakevirkende kraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ble laget i 2008 og det var på denne tiden andre regler og føringer for hvordan ting skulle være, samt en helt annen aktivitet her inne. Det som kanskje ville vært okei i 2008 ville ikke vært akseptert i dag. Vi har ikke latt reglementet hatt en tilbakevirkende kraft.

 

 

Nå synes jeg vi har sporet nok av i denne omgangen. Alle er velkomne på Bimmers.no, det er lov å stille bil relaterte spørsmål, men tema er BMW. Sånn har det alltid vært. Vi kommer til å ta en gjennomgang på nyåret om det er ønskelig av brukerne her inne å endre på dette / tilpasse oss litt mer, men inntil videre er det business as usual. Skal det endres på vil det bli laget en vote på dette med noen forslag. Send gjerne en PM om dere har noen forslag eller ideer.

Tror dere må bestemme dere snart, Haha

Men jeg er såklart enig kun BMW, men trynefaktor er fy fy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DERE (forummedlemmer) er gjester på ett forum, ikke eiere av forumet. Oppfør dere som gjester, vær hyggelig, aksepter hverandre, og aksepter at eierene av forumet har bestemt rettningslinjene. Jeg kommer ikke hjem til dere og "klager" på retningslinjene dere har hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere må bestemme dere snart, Haha

Men jeg er såklart enig kun BMW, men trynefaktor er fy fy

 

Så må man altså vri og vrenge på ting. Temaet har alltid vært BMW, men det har vært andre føringer og retningslinjer de tidligere årene. Ting som ble godtatt da er ikke sikkert ville blitt godtatt nå. Du var selv medlem på denne tiden, så dette burde ikke være ukjent for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er nok enig med alle over.

Dette er ett BMW forum.

 

Det finnes andre forumer for andre merker. 

Ellers er Diskusjon.no et bra alternativ vist ikke det bilmerket har et eget forum.

Kan være litt dumt å måtte bevege seg over på andre forum bare pga att man skal spørre med tanke på ett annet merke, ved så sjenerelle spørsmål! Det finnes utrolig mange flinke folk på dette forumet, ! Det er i alle fall mitt personlige syn på det... Så synd att det henvises til å spørre og bevege seg inn på andre forumer... Som flere har nevnt ellers her, så kunne det vært greit med en liten oftopic del... Dette øker sannsynligvis til enda mer aktivitet på forumet, noe man skulle tro var en fordel for alle?

I alle fall en stor fordel å kunne bruke kunnskapen og erfaringen folk her inne har :-) jeg er i alle fall takknemlig for alle gode svar på dette forumet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så må man altså vri og vrenge på ting. Temaet har alltid vært BMW, men det har vært andre føringer og retningslinjer de tidligere årene. Ting som ble godtatt da er ikke sikkert ville blitt godtatt nå. Du var selv medlem på denne tiden, så dette burde ikke være ukjent for deg. 

Ja var nok litt på spissen,  er fornøyd med hvordan dere moderere forumet jeg. Skal ikke klage ,må vel bare være fornøyd med at noen gidder :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visse forum medlemmar som klarar å tirre frem det værste i oss. Men, for å sette det på spissen. Så er jeg ikke nødt til å frekventere på dette forumet, sålenge det nye geniale bimmeren er oppe å gå.

Sent from my RM-892_eu_sweden_243 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...